annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Refurbished model terug na TV stuk (KD-55AG9) binnen 10 weken!

profile.country.NL.title
biancaenhugo
Ontdekker

Refurbished model terug na TV stuk (KD-55AG9) binnen 10 weken!

Helaas is na 10 weken mijn KD-55AG9 al overleden. (Ride balk door het beeldscherm) Na veel belletjes en mailtjes met allerlei foto's hebben zij mij een refurbished model teruggegeven. Ik ben zeer slecht te spreken over Sony!! Begrijp dat als je tv in de garantieperiode stuk gaat na een wat langere tijd dat je een refurbished terug krijgt, maar binnen 10 weken je tv al stuk, dan verwacht je toch wel dat je weer een splinter nieuwe terug krijgt. Eindelijk zo'n dure tv kunnen aanschaffen, en nu heb ik nog geen nieuwe. Ik hoop dat er iemand is, die kan verklaren waarom Sony zo slecht tegemoetkomend is naar zijn klanten. Ik wordt er iedergeval erg verdrietig van 😔

Tags (2)
4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Dat is wel erg pech hebben, nu maar hopen dat de gerepareerde AG9 snel terugkomt.

 

Is het probleem ook zichtbaar als het "Home  Menu" wordt geactiveerd?

 

Wel al alle stekkers(HDMI/USB/LAN) eruit gehaald om daarna de 230V stekker er 1 a 2 minuten eruit te halen, en daarna de AG9 opnieuw laten opstarten zonder de eerder genoemde stekkers erin.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
biancaenhugo
Ontdekker

We hebben alles gedaan wat kon. Updates, terug naar fabrieksinstellingen. Rode balk bleef en Sony zei ook nav foto's en mails dat hij helemaal stuk was en ik een andere zou krijgen. Wat ze niet zeiden was dat ik een refurbished model terug zou krijgen. Dus die heb ik nu, maar daar ga ik natuurlijk NIET mee akkoord. Ik heb 10 weken een nieuwe tv gehad, en nu een tweedehands terug gekregen. Schandalig! 
Ik hoop dat Sony alsnog gaat zeggen dat ik gewoon een splinter nieuwe tv terug krijg 🙏🏼

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Hoi @biancaenhugo , 

 

Dit soort zaken kun je beter met de winkel afstemmen, mocht je een nieuw toestel willen.
Sony heeft een support procedure voor dit soort zaken. En een refurb is daarbij ook een prima oplossing. Je krijgt ten slotte een toestel wat als werkend wordt beschouwd. Dat heb ik liever dan een nieuw toestel wat na een maand kuren gaat vertonen. 

En vooral bij OLED is de kans hoger dat het misgaat. Als je toestel nu in orde is, zou ik daar juist blij mee zijn. 

profile.country.NL.title
biancaenhugo
Ontdekker

Dit vind ik een heel raar antwoord... “liever een werkend toestel terug, dan een nieuwe die na een maand kuren vertoond” Dan kunnen ze me een toestel geven wat jaren oud is, die zijn ook werkend. Wie zegt dat deze niet dezelfde problemen kan krijgen?? Je koopt een nieuwe TV (helemaal zo’n dure!) met het idee dat je daar minimaal 8 jaar mee kan doen! En “ik mag blij wezen, omdat t toestel nu werkt?????” Ik betaal 2300€ hoor voor iets wat prima moet werken.