annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

tip voor afsluiten apps android Oreo

OPGELOST
profile.country.NL.title
Rico112
Lid

tip voor afsluiten apps android Oreo

ik heb zojuist ontdekt hoe je apps kunt afsluiten ipv force stop. mochten hier mensen zijn met een eventueel bluetooth toetsenboord in huis hebben connect die met de tv dan kun je via alt tab allebei vasthouden dan krijg je dat afsluit menu wat je bij android 7 ook hebt waar je vroeger met je afstand bediening op home knop drukte en dan kome de apps te voorschijn die nog op achtergrond mee draaien druk dan op backspace zo kun je ze verwijderen net als bij android 7. dat is bet dan force stop afsluiten van apps ik heb het via deze video https://www.youtube.com/watch?v=0FeYBNkOlaM

If you need to close your Apps / clear out the cache on your Android TV here is how to do it after the 2019 update to Oreo. (8.0 Oreo) Like what you see? Click here! - http://bit.ly/Sub_2_Dax79 UPDATE - Thanks to Ahfaan Ali for pointing me in the right direction. To kill apps with the remote - ...
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
Rico112
Lid

@pa3eia  dat trukje ken ik al maar op deze manier is het toch beter om apps af te sluiten zo ver ik weet.bijvoorbeeld op je gsm doe je dit toch ook zo? tenminste zo heb ik dat geleerd.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De applicatie's zijn ook af te sluiten via:

Home - Instellingen - Alle apps bekijken - App selecteren - Gedwongen stoppen - Eventueel Cachegeheugen wissen.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Rico112
Lid

@pa3eia  dat trukje ken ik al maar op deze manier is het toch beter om apps af te sluiten zo ver ik weet.bijvoorbeeld op je gsm doe je dit toch ook zo? tenminste zo heb ik dat geleerd.