annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Rebooten kd 55x8505c

profile.country.NL.title
RichardWK
Lid

Rebooten kd 55x8505c

Deze week heb een probleem aangegeven bij Sony van Bravia TV, infinite loop. 
Tv herstart alleen maar. Probleem aangemeld via mijnreparatie.nl Merk: Sony Type: KD-55X8505C Serienummer: 6039822 Klachtomschrijving: Zoals telefonisch aangegeven: de tv blijft continue opstarten en gaat niet aan.
reageert niet op ab of of resetten dmv aan/uit knop en min volume of stekker eruit. infinity loop? Oplossing vervangen mainboard, kosten €381.15!!!!!! Ik verwacht dat een tv met een originele prijs van €1499.- langer werkt dan 2 jaar en 10 maanden.
En zeker dan geen reparatiekosten te verwachten van €381.15!
Ik neem aan dat Sony met zijn gerenommeerde producten hun klanten beter behandeld
en dit probleem ZONDER kosten oplost. Zeker omdat dit probleem een bekend is met deze serie tv's.
Hier ook iemand bekend mee?

 

27 ANTWOORDEN 27
profile.country.NL.title
Rummiecub
Ontdekker

Eenzelfde probleem met deze tv. Zwart scherm, geen TV of PlayStation. Android apps zoals YouTube en Netflix draaien wel met beeld. Tv is nu exact 3 jaar oud en met slechts 2 jaar garantie krijg ik nu €320,- aan kosten voor vervanging moederbord. 

Zeker als dit een veelvoorkomende kwaal is zou er vanuit Sony een regeling moeten zijn.

Formeel zal ik nog een klacht indienen bij Sony. Mijn volgende TV wordt dan geen Sony meer.

 

profile.country.NL.title
Dennis-DB
Ontdekker

Ik had de tv gekocht bij de Media Markt, uiteindelijk met de Sony reparatie prijsopgave en de defecte tv naar Media Markt gegaan en daar werd geconsteerd dat het duurder is om te maken dan her waard is. Ik heb naar verbruik een deel van de aankoopbedrag teruggehad, meen 500 euro, van de 1000 euro. Dit deden ze om het ging om niet deugelijk product. Dus gewoon terug naar de winkel gaan.

Verstuurd vanaf mijn iPhone
profile.country.NL.title
Rummiecub
Ontdekker

Ik zal met de offerte voor reparatie teruggaan naar de leverancier. Prima voorstel.

Nette oplossing van de Mediamarkt.

Fernando-Xavi
Ontdekker

Hoi ik heb exact hetzelfde probleem. Alleen moederbord kost bij Sony 612 euro. Ze geven 100 euro coulanceregeling dus 512. Heb hem bij mediamarkt gekocht maar is 3,5 jaar oud. Hoe oud was die van jou?

Fernando-Xavi
Ontdekker

Heb exact hetzelfde probleem. Tv gaat niet meer aan. Ook met hard reset volume knop omlaag en uit knop aan ingedrukt houden gaat ie 5 seconden uit en meteen weer uit. Tv is 3,5 jaar oud gekocht bij mediamarkt. Contact gehad met Sony en die zegt 612 euro moederbord kapot. Wel coulance van 100 euro dus 512 euro. Ik vind het heel veel geld. En tv hoort toch langer mee te gaan dan 3,5 jaar? Wat raden jullie mij aan. Kan mediamarkt hier iets mee denken jullie? 

hoor graag van jullie. Groetjes Fernando 

profile.country.NL.title
Dennis-DB
Ontdekker

Hoi Fernando,

 

Ik heb uiteindelijk mijn televisie naar de Mediamarkt klantenservice balie gebracht, waarna ze zelf een procedure gingen opstarten (ondanks mijn factuur van Sony) Na twee dagen kreeg ik bericht dat de reparatie duurder was dan de waarde van de tv. Ik heb gekozen om de koop te ontbinden. Mijn tv was 1000 euro en was iets meer dan 2 en half jaar oud. Ik had rond de 500 euro uitbetaald gekregen. Ze rekenen per maand en je kan de tabellen op internet vinden. 

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

 

profile.country.NL.title
RichardWK
Lid

Hallo Fernando,

Die van mij was toen 2 jaar en 2 maanden oud.

groetjes!
profile.country.NL.title
Anthony34
Ontdekker

Ik heb dit probleem ook, en in 2024 helpen ze je nog steeds niet verder!