annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

lichte lijn op tv scherm

OPGELOST
profile.country.NL.title
moestuin2015
Ontdekker

lichte lijn op tv scherm

hallo luitjes 

Heb net een paar dagen een A95L in bezit.

Echter sinds vanmorgen ontdekte ik een dunne lichtgevende lijn aan de rechterkant van het tv scherm.

Alles irritant en verwarrend.

Soms onzichtbaar, maar de meeste tijden  wel zichtbaar.

Is iemand hier bekend mee, en hoe kan ik het verhelpen.

Graag wat suggesties.

groet cato (m)

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
ChanelSony
Lid

Hi @moestuin2015 ,

 

Chanel van Sony hier.

Ik ga je vraag intern doorzetten en laat het weten wanneer ik hier reactie op heb.

Fijne dag!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 ANTWOORDEN 9
profile.country.NL.title
ChanelSony
Lid

Hi @moestuin2015 ,

 

Chanel van Sony hier.

Ik ga je vraag intern doorzetten en laat het weten wanneer ik hier reactie op heb.

Fijne dag!

profile.country.NL.title
ChanelSony
Lid

Hi @moestuin2015 ,

Waarschijnlijk kijkt u tv via een los kastje van de kabelmaatschappij? Je kunt in het TV menu bij “Instellingen/Weergave en Geluid” de optie beeldregeling selecteren en daar het beeld ietsje groter maken zodat de witte lijn uit beeld verdwijnt.

Ik hoop dat dit gaat helpen.

Fijne dag!

profile.country.NL.title
moestuin2015
Ontdekker

Hoi, nog bedankt voor je suggesties, heb horizontale positie naar +2 gezet, heb wel het idee dat het iets helpt, maar het issue blijft wel aanwezig. 

Wil het eerst nog aanzien, de positie op zich is wel goed, het gaat om een transparante witte streep,net als bij een regenboog,soms komt het in beeld, maar kan ook weer verdwijnen

Even afwachten, mischien nog een pixel refresh uitvoeren.

Alhoewel ik daarvan niet veel van verwacht

profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

Een pixel refresh gaat niet helpen als het aan de TV box ligt.

Kijk eens via een App op de TV heb je het dan ook?


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________
profile.country.NL.title
moestuin2015
Ontdekker

hoi, het komt ook voor op interne apps, blue rat ook.

Is een algeheel probleem

profile.country.NL.title
moestuin2015
Ontdekker

Toevoeging aan mijn eerdere antwoord, heb horizontale schermgrootte op +5 gezet,het helpt wel in die zin dat de lijn transparanter wordt, de lijn is minder dik aangezet.

Dit gebeurt bij you tube uit het kastje, kpn google

Bij de interne you tube is dat niet mogelijk, die zit niet in het tv gedeelte, waar het menu de mogelijheid voor het uitrekken wel biedt. 

Weet niet hoe ik dit probleem kan oplossen,  ga waarschijnlijk foto's, en video naar leverancier sturen en vragen om vervanging toestel

profile.country.NL.title
roben008
Lid

Misschien handig om even een foto te plaatsen, het is niet helemaal duidelijk hoe die lijn eruit ziet.

profile.country.NL.title
moestuin2015
Ontdekker

Snap niet, dat niemand reageerd, heb inmiddels een andere A95L,  mischien ben ik de enige die dat ziet , een kennis zag het ook niet, de nieuwe vertoonde dezelfde kuren.

Eerste tv naar sony opgestuurd  , volgens hun was de storing  binnen de perken.

Vooral bij bewegende beelden komt hinderlijke witte wazige input met soms een zwarte lijn vanaf de zijkant het beeld binnen, wat een verkleuring van het beeld geeft, weet iemand wat dit is?