annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Rebooten kd 55x8505c

profile.country.NL.title
RichardWK
Lid

Rebooten kd 55x8505c

Deze week heb een probleem aangegeven bij Sony van Bravia TV, infinite loop. 
Tv herstart alleen maar. Probleem aangemeld via mijnreparatie.nl Merk: Sony Type: KD-55X8505C Serienummer: 6039822 Klachtomschrijving: Zoals telefonisch aangegeven: de tv blijft continue opstarten en gaat niet aan.
reageert niet op ab of of resetten dmv aan/uit knop en min volume of stekker eruit. infinity loop? Oplossing vervangen mainboard, kosten €381.15!!!!!! Ik verwacht dat een tv met een originele prijs van €1499.- langer werkt dan 2 jaar en 10 maanden.
En zeker dan geen reparatiekosten te verwachten van €381.15!
Ik neem aan dat Sony met zijn gerenommeerde producten hun klanten beter behandeld
en dit probleem ZONDER kosten oplost. Zeker omdat dit probleem een bekend is met deze serie tv's.
Hier ook iemand bekend mee?

 

27 ANTWOORDEN 27
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Jeetje dat is balen. Wat zegt de winkel waar je de X8505c had gekocht?

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
-hans-
Lid

Probeer een factory en data reset met de toetsen. Je moet wel met 2 personen zijn:

https://www.youtube.com/watch?v=bDP_fY8CLQ4

 

Succes Hans

This video shows the steps to perform a forced factory reset and a factory data reset Should you require any assistance, please visit https://www.sony.com/support
profile.country.NL.title
RichardWK
Lid

Hallo Hans,

dank je voor de suggestie! Dit had ik al gevonden en geprobeerd, helaas zonder resultaat. De TV start gewoonweg niet op. Steeds opnieuw Sony logo met LED en dan zwart beeld. Oplossing volgens Sony en reparatiediens Zesgoes vervangen mainboard met de daarbij behorende kosten.

 

Groeten,

Richard

profile.country.NL.title
KostyaG
Ontdekker

I have the same problem from Friday 22 November 2018.
Looks like a general problem in last firmware.
KD-55X8505C
S/N 6011302

profile.country.NL.title
Dennis-DB
Ontdekker

Volledig mee eens. Gezien de huidige tv-markt is het niet verstandig om een niet deugelijk product voor zo'n hoge prijs te gaan maken. Als bij normaal gebruik een moederbord stuk gaan, kan je er vanuit gaan dat hij in de toekomst weer begeeft. 

Ik heb het zelfde probleem, week uit gestaan en daarna weer aangezet. Gek genoeg deed hij het weer, maar gisteravond viel hij weer in het reboot menu. 

profile.country.NL.title
RichardWK
Lid

It would be nice if it was a software problem, but it seems like it isn't. Even if it was so, i can't install anything. The tv does't read anything, no USB/WIFI/keyboard/network.

profile.country.NL.title
RichardWK
Lid

Ja en het is jammer dat er niet echt serieus omgegegaan wordt met dit probleem. 

profile.country.NL.title
Dennis-DB
Ontdekker

Kan je Nederlands lezen of maak je gebruik van een vertaalwebsite? 

Mijn toestel is net weer aangesprongen? is het een fallende moederbord of een software probleem?

profile.country.NL.title
RichardWK
Lid

Ik kom uit Nederland, en lees dan ook Nederlands!