Deel jouw ervaring!
Wat is het probleem eigenlijk?
Welke provider wordt er nu gebruikt?
Sommige providers blokkeren het aanpassen van de zender volgorde.
Al op de hoogte van de Sony Channel Editor?
73's
Hallo expert , dat Ben ik dus niet. Ik heb ziggo als provider en wil handmatig mijn zenders
Rangschikken via instellingen digitaal set-up en dan digitale autom.afstemming maar daaronder staat progamma lijst bewerken maar die licht niet op dus ik kan er niet bij komen
Sony channel editor 3 x gedownload maar geeft steeds dat ik maar 99% goed en 1% fout melding heb dus dat lukt mij ook niet.
Ik wil ook graag weten ivm calibratie welke usb stick ik moet aanschaffen en wat voor
Stick usb hdd (voor opname)? Welk merk type etc.
Bij voorbaat vriendelijk dank fred
Ook op het Digitale netwerk van Ziggo/UPC wordt een eigen zender volgorde lijst geblokkeerd, dit is aan te passen om niet de voorinstelling van UPC of Ziggo te kiezen maar "andere" en de digitale gegevens zelf in te voeren.
Een USB-stick of een HDD met minimaal >32GB vrije ruimte
suc6 ermee,
73's
Om mijn kanalen te sorteren gebruik ik met tevredenheid "SonyEditor version 1.21 build 228". Gedownload van http:/setedit.de.
MvG Hans
Kies voor 'andere' en vul deze gegevens in.
vul bij Frequentie in: 474000
vul bij Netwerk-ID in: 05555
Als dat niet lukt, kijk dan hier voor de te nemen stappen.
De bovengenoemde waardens zijn regio/postcode afhankelijk, zo ook DTV kijken met of zonder CI+ module.
73's
Daarom had ik ook de link naar Ziggo er bij gezet.
Toch gelukt om het progamma te loaden en het is uiteindelijk toch gelukt bedankt
Het downloaden is geluk met een andere pc en werkt prima