annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

opname functie werkt niet na update

profile.country.NL.title
JJGeers
Ontdekker

opname functie werkt niet na update

Hallo,

geen idee of er meer mensen zijn met dit probleem, ik heb een KD-49XH8596 uit december 2020,
Al die tijd geen enkel probleem gehad, maar sinds twee weken hebben we allerlei kwaaltjes met het opnemen.

Als we een of meerdere programma's opnemen dan lijkt het alsof ie prima opneemt, maar met het afspelen herkent hij het opgenomen programma niet meer. Eerst staat het nog wel met bij bebehorende titel in de lijst, en zien we dat er een bestand is aangemaakt van enkele GB's, maar zodra we willen afspelen krijgt ie het niet voor elkaar, en zien we vervolgens 'Onbekende titel.' Nog wel met de bestandsgrootte.
We hebben al enkele keren de tv uit het stopcontact gehaald voor (meer dan) twee minuten, de cash geleegd, maar nog steeds niks. 

Nou ben ik huiverig om alles helemaal terug te zetten naar fabrieks instellingen aangezien we dan wel heel veel opnieuw moeten instellen, en moet volgens mij niet nodig zijn? Ook het opnieuw aanmelden van de gekoppelde harde schijf heeft geen resultaat.

Wie o wie heeft de oplossing? :slight_smile:

Alvast hartelijk dank, JJ Geers

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
ChanelSony
Lid

Hi @JJGeers ,

 

Chanel van Sony hier. Ik heb je vraag intern doorgezet en laat het weten wanneer ik een antwoord heb.

Fijne dag!

profile.country.NL.title
JJGeers
Ontdekker

Hallo Chanel,

Alvast dank voor je medewerking, hopelijk is het snel opgelost. :slight_smile:

 

JJ.