annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

A95L en media box next (Ziggo)

profile.country.NL.title
bart_A95L
Ontdekker

A95L en media box next (Ziggo)

 Beste allemaal,

 

sinds kort de gelukkige eigenaar van een A95L. 

Nu wil ik graag mijn Ziggo mediabox next via de afstandsbediening van de TV bedienen maar dat gaat volgens mij niet goed. Als ik bijvoorbeeld pauzeer dan pauzeert de media box maar daarbij krijg ik onder in beeld ook nog eens een balk te zien met mogelijkheden zoals pauze/stop/vooruit spoelen etc. etc (zie de foto). Dit menu blijft ook zeer lang zichtbaar en is zeer hinderlijk. Ik kan het niet vinden hoe dit uitgezet kan worden. Kan iemand mij helpen?

 

IMG_0527.jpeg

 

 

 

Tags (1)
3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
ChanelSony
Lid

Hi @bart_A95L ,

 

Chanel van Sony hier, ik heb je vraag intern doorgezet en laat het weten zodra ik een antwoord ontvang.

Fijne dag!

profile.country.NL.title
ChanelSony
Lid

Hi @bart_A95L ,

 

Het is intern even uitgezocht en wanneer je na het pauzeren of weer verder afspelen op de terug toets (het pijltje teruguit) klikt verdwijnt deze balk uit beeld. Helaas is Sony niet verantwoordelijk voor deze software dus kunnen geen andere oplossing dat dit geven.

Hopelijk ben je hiermee geholpen.

Fijne dag!

profile.country.NL.title
bart_A95L
Ontdekker

Dank je wel voor je bericht. Het verbaasd me dat je zegt dat Sony hier niets aan kan doen. Impliceer je hiermee dat dit menu door de Ziggo media box wordt gegenereerd? Volgens mij is het toch echt de TV die dit doet. Ik ben namelijk overgestapt van een LG oled naar de A95L en de LG had hier nooit last van. 

Ik kijk uit naar je reactie en nogmaals bedankt