annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Nieuwe update(V3.317) problemen KD-49X8307C

OPGELOST
silver_express
Ontdekker

Nieuwe update(V3.317) problemen KD-49X8307C

Sinds de nieuwe update heb ik wat problemen.

Wanneer er van zender gewisseld wordt blijft de tv vast zitten. Het scherm wordt dan zwart maar de zender informatie laat de tv wel zien. Het geluid doet het ook nog van de huidige zender. Als ik de TV uitzet dan wordt de scherm zwart maar blijft het geluid nog wel werken. Het lampje van de tv gaat ook uit. Na een tijdje herstart de tv zichzelf. En als je een paar minuten weer een zender kijkt en wilt zappen gebeurt alles weer van voor af aan.

FIX DIT PROBLEEM SNEL!!!!!

 

Ik gebruik een CI+ module voor ziggo. Maar dat zou geen problemen moeten veroorzaken.

Verder mis ik in de nieuwe update het live opnemen. Wanneer je een zender aan het kijken bent dat de tv het automatisch opneemt zonder dat je op de opneem knop hoeft te drukken. Als je dan even iets gemist op je tv zender dan kan je nu niet even op terug spoelen drukken. De philips tv's hebben deze functie wel.

 

Maar het belangrijkste is natuurlijk het vastlopen van de TV. FIX AUB!

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony community,

Het gebruik van de CI+ module is het probleem op dit moment met de laatste nieuwe firmware. Er is in decommunity sinds gisterenavond al een oplossing.

 

De Philips toestellen hebben dit ook niet, de huidige CI+ module laat dit niet toe.

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony community,

Het gebruik van de CI+ module is het probleem op dit moment met de laatste nieuwe firmware. Er is in decommunity sinds gisterenavond al een oplossing.

 

De Philips toestellen hebben dit ook niet, de huidige CI+ module laat dit niet toe.

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
silver_express
Ontdekker

De philips tv's hebben de live opnemen functie wel. Ik ben in bezit van een Philips tv waar de live opneem functie gewoon zijn werk doet. Erg handig voor als ik even moest niezen en er net iets spannends op tv is gebeurt. Op knopje drukken en kan het nies moment toch nog bekijken. Sony moet zo een functie ook hebben. Handig voor als je moet niezen en in een spannende film zit of nieuws aan het kijken bent.

profile.country.NL.title
FlipStone
Lid

Is dat een philips tv met android tv als smart systeem? En heeft deze dan toevallig ook timeshift (kun je een uitzending pauzeren?).

silver_express
Ontdekker

nee philips tv zonder android. En ja de tv kan pauzeren.

Carpebios
Ontdekker

Ik heb hetzelfde, het vastlopen! Maar wat is nu precies de oplossing dan? Zonder CI+ module, geen digitale tv. Hoe kan hier nu een bug in zitten? De tv wordt juist gebruikt icm digitale tv. Hopelijk komen ze heeeeel snel met een update, want dit vastlopen is al heel lang en nooit opgelost. Deze firmware faalt dus weer met het vastlopen.

profile.country.NL.title
Supernovasx
Lid

Zie onder de eerste post de oplossing. Interactieve tv uitzetten. Sony is nu met een aantal gebruikers van de community de aangepaste firmware aan het testen. Update is dus onderweg!!

Carpebios
Ontdekker

Die oplossing werkt niet. Ze spreken ook over ZIGGO, ik heb DELTA (Zeeuws-vlaanderen) als provider. Vaak bij FOX1 gaat het mis, dan blijft de tv op zwart, ook al staat iTV en de rode knop enzo uit.