annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

NFS en SMB shares

profile.country.NL.title
Paulkokkie
Lid

NFS en SMB shares

Waarom kan ik in Kodi mijn netwerklocaties niet gebruiken? Bij SMB krijg ik 'Fout 2 Locatie niet beschikbaar' en bij NFS ziet de tv wel de mappen maar als ik op bibliotheek bijwerken klik.gebeurt er niks.

Op mijn Shield werkt alles met dezelfde instellingen wel perfect.

 

Als het niet mag van Sony, waarom staat Kodi dan wel in de Playstore?

15 ANTWOORDEN 15
profile.country.NL.title
Instaphoto
Expert

Als Kodi van je TV wenst te gebruiken dan zul je gebruik moeten maken van (e)ARC. Zie handleiding van je TV en ARC. Dan kan het audio signaal ook vanuit TV terug gestuurd worden naar je ARC. Welke audio signalen dan worden ondersteund zal per app etc. verschillen.

------------------------------------------------------------
Your camera is just a tool: You are the secret sauce! 😉 Mijn plekje op het Web
profile.country.NL.title
Paulkokkie
Lid

Dank voor je antwoord, zal er dit weekend eens naar kijken, ik heb ARV uitgezet omdat ik problemen ondervond icm de Harmony Elite afstandsbediening.

profile.country.NL.title
Instaphoto
Expert

Kodi draait toch ook op een Nvidia Shield? Dan zou ik het persoonlijk hierop draaien als het kan. 

 

------------------------------------------------------------
Your camera is just a tool: You are the secret sauce! 😉 Mijn plekje op het Web
profile.country.NL.title
Paulkokkie
Lid

Klopt helemaal, daar draait Kodi perfect, maar, omdat ik alles wilde proberen, heb ik Kodi op de tv gezet.

En zo als het er nu uit ziet, gaat er ook weer vanaf.

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Als je een Shield hebt, zou ik deze altijd gebruiken boven wat de TV te bieden heeft. 

 

En NFS is een verbinding die met veel meer rechten te maken heeft dan SMB. Dus als je dat goed wilt instellen, moet je vanaf je PC of NAS elke map de juiste rechten geven. Daarbij moet je ook het IP-adres van je TV registreren

 

profile.country.NL.title
Paulkokkie
Lid

Kodi op de Shield werkt als een 💥. En zeker wbt de audio kan ik met de tv vrij weinig.

En even over die rechten, dat wist ik en ze stonden goed, SMB is ook makkelijker, maar ik kan op de tv de Nasjes niet mounten zoals dat op de Shield wel kan.Of ik kan het niet vinden.