Deel jouw ervaring!
Op mijn xr 50x94j schiet de tv bij Netflix na 15-20 minuten automatisch terug naar het home scherm. Ik heb de cache al geleegd en netflix opnieuw gekoppeld maar dat mag niet baten. Herkent iemand dat probleem?
Beste @Thomas6874,
Welkom op het Sony forum!
Wat vervelend, ik zal het intern voor je navragen. Misschien hebben onze online experts in de tussentijd nog een oplossing voor je.
Met vriendelijke groet,
Noa
Beste @Thomas6874,
Ik heb jouw probleem intern voorgelegd, onze expert zegt het volgende:
Het feit dat de TV weer terug schiet naar het Home menu, dat is iets waar Netflix mee bezig is. Dat is dus een probleem van de netflix app. Je kunt dat ondervangen door de TV even terug te zetten naar de farbrieks instellingen en dan niet opnieuw een google account er in zetten. Dan werkt de Netflix app wel, alleen kun je even geen andere app’s installeren. Netflix is bezig aan een update van hun app en die zou deze maand nog moeten worden uitgerold.
Hopelijk beantwoord dit jouw vraag!
Met vriendelijke groet,
Noa
Hoi Noa,
dat heeft het probleem inderdaad opgelost. Dankjewel.