Deel jouw ervaring!
Zojuist onze nieuwe tv binnen gekregen KD-49XH8596. Na het installeren en instellen van de tv de app van ziggo geopend via de ingebouwde chromecast en prima beeld. Daarna de tv rechtstreeks met de coaxkabel verbonden en de zenders geïnstalleerd. Weer prima beeld, maar nu met een dunne zwarte streep over de de hele breedte in beeld.
Een nieuwere coax kabel geprobeerd en precies hetzelfde probleem. Ook met een wat oudere decoder ertussen geprobeerd en ook hetzelfde probleem.
We willen graag via de coax kijken omdat de tv buiten hangt en we graag sport willen kijken. Ook zit hier geen vertraging op in tegenstelling tot via de ziggo go app tv kijken en we willen voorkomen dat we al onze buren al eerder horen juichen :).
Iemand bekend met dit probleem en is hiervoor een oplossing of is er toch iets mis met de tv zelf?
Gr. Bart
De XH8596 omruilen bij de winkel van aankoop voor een goed exemplaar, daar is tenslotte de garantie voor.
suc6 ermee,
73's
Goed idee en dat is ook zeker de eerstvolgende stap die ik ga nemen, maar hoopte een hoop gedoe te voorkomen van het retourneren door een simpele oplossing. Dank voor de tip :).
Het lijkt mij een hardware/display probleem.
suc6 ermee,
73's