annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Mini keyboard werkt in Youtube anders dan in Google

OPGELOST
profile.country.NL.title
Movielovers
Nieuw

Mini keyboard werkt in Youtube anders dan in Google

Hallo,

Ik heb gisteren een bij bol.com gekocht mini-keyboard geïnstalleerd. Dit werkt boven verwachting goed (TV herkent het direct). Er is echter iets vreemds aan de hand. Als ik in Youtube een zoekopdracht uitvoer dan zijn de toetsen E,F,G,H,J niet beschikbaar, in een Google zoekopdracht werkt dit wel. Als ik het Toetsenbordje aansluit op een laptop dan werken ook alle toetsen. Het lijkt er dus op dat dit niet gaat werken, tenzij iemand een oplossing heeft.

En anders maar een wel-werkend alternatief. Tips zijn welkom. De Muis-functie is niet echt noodzakelijk.

>> TV is een Sony Bravia Android TV KD-55XH9005

>> Keyboard is de Mini i8 toetsenbord met backlight Led keyboard voor ANDROID,Windows,Linux,Raspberry Pi,Smart TV, Console,KODI, met 3 licht kleuren ,rood,groen,blauw , verkocht door Zaratelecom bij Bol.com

Gr, Harry

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
Movielovers
Nieuw

Ik ben er al uit. Ik gebruik nie de officiële Youtube, maar SmartYoutube (deze is reclamevrij en komt niet uit de playstore). Hier zit de vermeldde fout in.

Dus het is eigenlijk geen issue van het keyboard en ook niet van de TV.

Sluiten dan maar.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
EVsony5
Lid

Goedendag,

 

Welkom op het Sony Forum! Wellicht kan een van onze experts je helpen. Zo niet, dan zal ik het intern voor je navragen. 

 

 

Groeten,

Eva

profile.country.NL.title
Movielovers
Nieuw

Dat zou fijn zijn!

profile.country.NL.title
Movielovers
Nieuw

Ik ben er al uit. Ik gebruik nie de officiële Youtube, maar SmartYoutube (deze is reclamevrij en komt niet uit de playstore). Hier zit de vermeldde fout in.

Dus het is eigenlijk geen issue van het keyboard en ook niet van de TV.

Sluiten dan maar.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Bedankt voor je feedback, zo hebben eventueel andere Sony Community leden mogelijk ook iets aan.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!