Deel jouw ervaring!
Ik weet niet wat ik heb gedaan of gebeurt is maar nu ineens werkt de knop channel + en - niet meer. Wat ik ook doe, batterij 60 sec eruit afstandsbediening opnieuw installeren op tv, niks werkt. Kan iemand mij helpen
Ook de stekker even uit de TV gehad?
We hebben hier geen glazenbol. Om je verder te kunnen helpen is het wel handig om je typenummer en setup met ons te delen.
Het is niet aan te bevelen om bij een Android TV-toestel de 230V stekker eruit te halen, daarom is het advies altijd om een "Powerreset" uit te voeren.
73's
Sorry
SStom natuurlijk het is een Sony KD55A89 OLED TV
@pa3eia Wat is het probleem dan als je ‘m even uit het stopcontact haalt als hij uit staat?
Hoi @Misterface,
Als je die toetsen indrukt, reageert het lampje onder de TV daar op? Bij elke knop die je indrukt, reageert het lampje onder het Bravia logo door kort eenmaal te knipperen.
Heb het vermoeden dat er een mediabox wordt gebruikt door de TS.
Uw settopbox bedienen met uw Sony BRAVIA®-afstandsbediening
Zo niet, je kan de afstandsbediening controleren door deze voor de camera van je telefoon te houden en toets in te drukken.
Problemen met de afstandsbediening van uw Sony-tv oplossen
Ook handig: Tips & Veelgestelde vragen
suc6 ermee,
73's
Lampje van de tv reageert op alle knopen en ik kan ook alles met afstandsbediening alleen Chanel + - werkt niet
Is het mogelijk om te bevestigen of dat je een mediabox o.i.d. gebruikt of de DVB tuner van de A89.
73's