annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

KDL 43WD750 Software update starten

OPGELOST
profile.country.NL.title
Huib-Blok
Ontdekker

KDL 43WD750 Software update starten

KDL 43WD750 Nieuw apparaat, tijdens installatie eerste opstart apparaat updaten, nu al meer dan een uur,: "Software update starten" met daaronder een bauwe balk met 100% er onder, in beeld. Apparaat reageert niet op a.b. ook niet op aan/uit knop achter op het apparaat. Ik wil de stekker er niet uithalen (wordt afgeraden), maar dit duurt wel erg lang.

Ik heb dus ook geen stekker met streep er doorheen en een draaien cirkeltje in beeld.

Volgens mij gaat er iets niet goed.

Wie weet hier meer van ?

Nog even een update. (deze doet het wel) Ben nu bijna 3 uur verder. Nog steeds scherm met,  "Software update starten" met daaronder een bauwe balk met 100% er onder, in beeld.

Daar gaat m'n dag.... Kan maandag pas bellen met sony geloof ik. Zal ik hem aan laten staan of de stekker er uit halen vanavond?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony Community,

 

Oei, dat is niet best. Als het update proces nu nog niet is afgelopen, gewoon de stekker eruit trekken.

Desnoods de update do2nloaden via de site en op een USB-stick zetten, deze eerst in de WD750 plaatsen en daarna de stekker er weer in.

 

Hoezo maandag Sony bellen?

De garantie gaat via de winkel waar dat de WD750 vandaag vandaan is gekomen.

 

suc6 ermee,
73's

 

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony Community,

 

Oei, dat is niet best. Als het update proces nu nog niet is afgelopen, gewoon de stekker eruit trekken.

Desnoods de update do2nloaden via de site en op een USB-stick zetten, deze eerst in de WD750 plaatsen en daarna de stekker er weer in.

 

Hoezo maandag Sony bellen?

De garantie gaat via de winkel waar dat de WD750 vandaag vandaan is gekomen.

 

suc6 ermee,
73's

 

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Huib-Blok
Ontdekker

Thnx

Ik ga het proberen

 

profile.country.NL.title
Huib-Blok
Ontdekker

Hij doet het 🙂 gedeeltelijk. Heb stekker er uit gehaald en even gewacht, toen weer opgestart. kreeg meteem beeld en geluid. Gecontroleerd op updates -> laatste software blijkt geïnstalleerd.

Heb tv overigen via bol.com aangeschaft, vewacht niet veel van hun helpdesk, vandaar dat ik eeder met sony zou bellen voor advies.

Ik heb nu nog wel problemen met de CI+ module, kan alleen ned 123 kijken. CI+ module komt uit vorige tv dus is wel vreemd dat hij het niet doet. Ik zoek eerst nog ff verder naar oplossingen hiervoor.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Dat is een goed bericht.

 

De CI+ module is hoogstwaarschijnlijk te oud voor de huidige Bravia, de hardware versie dient 1.3 tegenwoordig te zijn.

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!