annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

KD55XE9005 instellingen

profile.country.NL.title
Erwin1410
Ontdekker

KD55XE9005 instellingen

Hallo.

Kan iemand mij helpen met het volgende. Als je op de HOME knop drukt van je afstand bediening dan krijg je een menuutje, ga naar instellingen en druk daarop, dan krijg je rechts in beeld een verticale keuze menu. Vroeger of voorheen was dat menu horizontaal. Hoe kan je dat aanpassen on het weer horizontaal te krijgen of is dat niet meer mogelijk? 

 

Bedankt akvast

5 ANTWOORDEN 5
Anonymous
Niet van toepassing

Hi Erwin, 

 

Wellicht is hier info over te vinden in de Helpgids, te vinden op deze Ondersteuningspagina.

 

Groet,

Arthur

 

 

profile.country.NL.title
broekhua
Bijdrager

@Erwin1410

In je TV zit ook nog een onderliggend Sony menustructuur verscholen. Normaal kom je hier niet in en heb je alleen te maken met de bovenliggende Android schil.

Het is mij ook al enkele keren gebeurd dat ik in die Sony schil ben terechtgekomen. Echter bij de volgende keer benaderen van het menu via de Home toets kwam dan alles weer goed. Moet je de TV niet eens een keer weer opnieuw opstarten? Dit kan je doen door de groene knop op je afstandbediening langere tijd ingedrukt in te houden. Android start dan weer opnieuw op. Probeer het eens. Gr, Arie 

profile.country.NL.title
Erwin1410
Ontdekker

Hou Arthur.

 

Dank je wel hoor, ik heb ernaar gekeken maar kan niet daarvan iets vinden.

 

Bedankt wel voor je reactie.

 

Erwin 

profile.country.NL.title
Erwin1410
Ontdekker

Hou Arie.

 

Helaas is het niet gelukt. Ik heb het geprobeerd hoe je het keurig heb verwoord maar helaas kom ik er hiermee niet uit.

 

Bedankt voor je feedback. 

 

 

profile.country.NL.title
Casper315
Ontdekker

Beste Erwin,

 

ik heb onlangs de 49XE90 aangeschaft en bij het instellen van de tv was het menu inderdaad horizontaal. Bovenin het scherm. Echter na de firmware update (van oktober) is de menu structuur aangepast. Deze is nu verticaal aan de linkerkant en dieper in het menu mooier weergegeven aan de rechterkant. Ik heb geen mogelijkheid gevonden dit weer aan te passen.

 

mvg,

Casper