annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

KD55XE9005 en PlayStation 4 Pro

profile.country.NL.title
Erwin1410
Ontdekker

KD55XE9005 en PlayStation 4 Pro

Goedemiddag.

 

Ik zit met een klein probleempje, heb een week geleden de KD55XE9005 gekocht en ben ontzettend blij met het beeldkwaliteit, heb een PS4 Pro en beiden apparaten ondersteunen HDR. Heb mijn PS4 PRO in de video & audio settings HDR op automatisch staan. Bij de volgende spellen past het beeld zich aan maar dan in kleuren die niet nooit mooi zijn als het startscherm van de PS4 PRO. Zet ik die setting van HDR uit dan is er niks aan de hand. Maar mijn vraag is hoe komt want je zou zeggen dat het wel zou moeten werken. De verandering van beeld gebeurt alleen bij FIFA 18 & CALL OF DUTY WW2. Heb een Premium HDMI kabel. Wie o wie kan mij hiermee helpen?

 

Bedankt alvast.

6 ANTWOORDEN 6
profile.country.NL.title
Hendrika_B
Moderator

Hoi Erwin,

 

Welkom in de Community en proficiat met je nieuwe televisie!

Hopelijk reageert er snel iemand met tips.

 

Met vriendelijke groet,

Hendrika

profile.country.NL.title
Erwin1410
Ontdekker

Hoi Hendrika.

 

Graag gedaan. Ik hoop ook op een snel antwoord te krijgen.

Fijne feestdagen 

Joeroenho
Nieuw

Hi,

 

Check even of je Enhanced format aan hebt staan onder HDMI settings: 

 

http://sony-eur-eu-en-web--eur.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/129947/session/L2F2LzEvdGltZS8xN...

 

Dat hielp bij mij om 4K HDR op 60Hz te krijgen.

profile.country.NL.title
Erwin1410
Ontdekker

Goedemorgen Jeroenho.

 

Dat heb ik ook aan staan. Maar vind het vreemd.....

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Iedere ontwikkelaar kiest zelf hoe ze HDR toepassen in hun games. Je hebt games waar het er fantastisch uitziet, zoals Final Fantasy XV.

Je bent niet de enige die vindt dat Fifa er niet goed uit ziet. Het dynamisch contrast werkt niet goed samen met de verlichting in het stadium. Als je googled vindt je talloze discussies hier over. Een populaire claim is om HDR uit te zetten voor puur Fifa. 

HDR betekent niet meteen dat iets er beter uitziet. Hangt er volledig vanaf hoe veel energie een ontwikkelaar er in steekt. 

profile.country.NL.title
Erwin1410
Ontdekker

Hoi Vinc-E.

 

Dank je wel voor je feedback. Ik kan hier verder mee. Fijne feestdagen.