annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

KD-65XH8096 geen beeld na update

profile.country.NL.title
Mar-65
Ontdekker

KD-65XH8096 geen beeld na update

Sinds een week heb ik een KD-65XH8096. Nadat ik afgelopen vrijdag een update heb toegepast krijg ik ‘sneeuw’ bij het aanzetten van de tv. Ik moet de hdmi kabel uit de tv halen en opnieuw aansluiten om weer beeld te krijgen.

Iemand eenzelfde ervaring en mogelijke oplossing?

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Als je op de I+ toets van de afstandsbediening druk, komt er in beeld welke ingang de XH8096 opstart.

Waarschijnlijk start de XH8096 niet met de juiste ingang op.

Het is ook mogelijk om de TV-toets van de afstandsbediening te programmeren voor de juiste ingang.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Mar-65
Ontdekker

Pa3eia, dank je voor je antwoord. Het is echter zo dat de tv wel degelijk opstart met de hdmi1 ingang. Tot de update gaf dit ook geen probleem. Daarna zie ik bij het aanzetten ook nog steeds hdmi1 in beeld staan, maar verder alleen maar ‘sneeuw’ en geen tv  beeld. 

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Op welke HDMI poort staat je tuner (neem ik aan) aangesloten? 

profile.country.NL.title
Mar-65
Ontdekker

Op HDMI 1 staat een glasvezel receiver aangesloten. 

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Oke dat is dus een tuner eigenlijk? 

 

Klopt het dat HDMI 1 niet de ARC poort is? Probeer de eens de HDMI poort met (ARC) erop. Als dat niet helpt, probeer een andere HDMI kabel.