annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

KD-65XF9005 update (tijdsaanduiding)

OPGELOST
profile.country.NL.title
umut.bayrak
Lid

KD-65XF9005 update (tijdsaanduiding)

Beste heren/dames,

Tot gisteravond ging alles oke, tot ik de nieuwste update heb gedownload op mijn tv. Ik hinkel tegen een tweetal problemen aan, de eerste is zoals de titel het al een beetje verklapt, dat ik geen juiste tijd te zien krijg. Ondanks enkele resets blijft dit aanhouden! Zeer storend, heb zowel wifi als de kabel gebruikt zonder resultaat.

Sinds de nieuwe update zijn er ook soortvan sub categorien waar videos en liedjes worden aanbevolen. Nu is het zo dat de netflix titels er wel staan maar geen foto uploaden, wat wel hoort. Dit geld overigens ook voor de spotify liedjes. Geen covers te zien, wel titels.

Youtube laat wel alles zien. Ik zal proberen fotos te uploaden!

Kan iemand mij helpen?!

Groetjes! Umut
19 ANTWOORDEN 19
profile.country.NL.title
umut.bayrak
Lid

Ik heb de coax vd mediabox aangesloten op mijn tv, maar helaas weinig veranderd..
profile.country.NL.title
umut.bayrak
Lid

Update! Ik moest dus de coax kabel aansluiten op de tv, vervolgens de CI+ module erin doen (die moet je ook maar toevallig zien te hebben), vervolgens stel je digitale zenders in via instellingen en dan opeens werkt alles! 🤲🏻😍
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Dat is goed nieuws.

 


@umut.bayrak  schreef:
Update! Ik moest dus de coax kabel aansluiten op de tv, vervolgens de CI+ module erin doen (die moet je ook maar toevallig zien te hebben), vervolgens stel je digitale zenders in via instellingen en dan opeens werkt alles! 🤲🏻😍

De CI+ module is niet nodig, de NPO zenders zijn FTA.

Voor alle FTA zenders gebruik je als netwerkID 5555.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
HansSchouten
Ontdekker

Mijn workaround werkt zolang je de tv aan laat of standby zet. Als je de spanning er helemaal afhaald is hij de tijd weer kwijt. Sony moet iets doen aan de geblokkeerde tijd instelling. Als deze niet geblokkeerd zou zijn dan kan je het ip netwerk kiezen als tijdbron en is het probleem opgelost. SONY ik hoop dat jullie meelezen en deze firmware bug snel oplossen.
profile.country.NL.title
Del369
Lid

It wasn't to lone ago that you could set your Time/Date and Timezone settings manually, I mean this is Android 8 in 2019 right? not Dos 6.2 in 1981 *****
profile.country.NL.title
umut.bayrak
Lid

Did you fix ur problem?
profile.country.NL.title
broekhua
Bijdrager

Stel je hebt geen kabel (Ziggo) maar KPN als provider. Dan kijk je TV via HDMI. Heb je toch een gigantisch probleem als je daarnaast ook nog gebruik wilt maken van je Smartfuncties op je TV. Daar heb je hem toch voor gekocht, of niet.
Sony, wat haal je jezelf op de hals met het uitbesteden van je besturingssysteem aan Google (Android). Kom eens tot bezinning of besteedt meer aandacht aan nacontrole.
profile.country.NL.title
umut.bayrak
Lid

Het Android systeem is niet verkeerd, alleen zo’n behoorlijk groot probleem zou sneller moeten worden gefixt, of het zou moeten worden voorkomen met idd een nacontrole oid. Wel een beetje jammer van Sony, godzijdank hadden we de jongens van de fora, anders zou het aan mij vreten! Kan slecht tegen dit soort ongein.
profile.country.NL.title
broekhua
Bijdrager

Android op zich hoeft geen probleem te zijn. Het werkt bij mij op mijn Nvidia Shield TV prima. Echter het poorten naar verschillende soorten TV's is een zwak punt.
Ik zie hier op de site heel veel verschillende problemen voorbijkomen die hier aan gerelateerd zijn. Heel jammer zeker omdat Sony voor altijd nog de mooiste schermen laat zien.
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Tijdelijk Work-around

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!