annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

KD-43XE8005 vragen die niet in de specs staan

OPGELOST
profile.country.NL.title
arjanm
Ontdekker

KD-43XE8005 vragen die niet in de specs staan

Ik heb een paar vragen die ik niet uit de specs kan halen en waar ik bij de electronica zaken geen consistent antwoord op krijg. Dus dan maar bij de bron vragen.

 

Kan ik met een KD-43XE8005 programma's opnemen van Ned1 op een harddisk en tegelijk een andere zender live kijken?

 

Welke versie CI+ zit er in deze tv,  versie 1.3 of 1.4?

 

Komt er nog een update of een mogelijkheid om live pauzeren te kunnen doen zonder dat je ook het programma moet opnemen?

 

Alvast bedankt voor jullie input.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Sorry, dat ik er automatisch vanuit ging dat alle Bravia's tegenwoordig een dubbele tuner aanboord hebben. Je heb helemaal gelijk er zit maar 1 tuner in de XE8005.

 

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony Community,

 

 - Iets opnemen en naar een andere zender kijken is mogelijk zolang de CI+ module niet nodig is.

 - De CI+ versie is afhankelijk welke module je aanschaft, als het goed is komt versie 1.4 nog dit jaar beschikbaar.

 - Live pauzeren is nu al mogelijk doormiddel van een workaround, mogelijk komt/is live pauzeren al aanwezig is Android 7.

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
arjanm
Ontdekker

Bedankt voor de toelichting.

 

1 ding snap ik nog niet. er zit maar 1 tuner in, hoe kun je dan wel 1 kanaal opnemen en een andere kijken, want daar heb je toch nog een tuner voor nodig, of werkt dat tegenwoordig met android anders?

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Sorry, dat ik er automatisch vanuit ging dat alle Bravia's tegenwoordig een dubbele tuner aanboord hebben. Je heb helemaal gelijk er zit maar 1 tuner in de XE8005.

 

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!