annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

qwerty > azerty KD-48XE8096

profile.country.NL.title
Soplef
Ontdekker

qwerty > azerty KD-48XE8096

Ik heb een logitech 400k + Azerty kerybord gebruikt om de televisie te bedienen, deze wil echter enkel in qwerty de toetsen gebruiken daar de tv in qwerty staat; hoe kan ik de TV in azerty nederlands taal instellen? Ik wil niet dat alles in het Frans komt op de TV

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
ThomSBNL
Lid

Hi soplef,

 

Dankjewel voor je vraag. Zelf zou ik dit even moeten uitzoeken maar wellicht dat een andere gebruiker hier in de Community of een van onze Experts dit weet.

 

Groet,

ThomSBNL

profile.country.NL.title
Soplef
Ontdekker

Dank je om het uit te zoeken, ik kijk uit naar de mogelijke oplossing.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Volgens mij heb je de verkeerde K400 aangeschaft, er zijn namelijk 2 uitvoeringen van de K400.

Misschien is het mogelijk om als land Frankrijk te kiezen en als taal Nederlands.

 

 

suc6 ermee,
73's

 

 

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Soplef
Ontdekker

Beste , ik woon in België en heb de logitech 400k azert voor België gekocht dus dat is het probleem niet. Het probleem ligt bij de TV die ik wil instellen op azerty Nederlandstalig.
Gr
Sophie
profile.country.NL.title
ThomSBNL
Lid

Hi Soplef,

 

Heb het even nagevraagd maar we weten helaas niet zeker of dit mogelijk is. Dit is de eerste keer dat we deze vraag krijgen. Je kan proberen om via Home -> Instellingen -> toetsenboord kijken of je het een en ander kan aanpassen. Anders ben ik bang dat het helaas niet mogelijk is.

 

Hopelijk dat dit helpt

Groet,

ThomSBNL