annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

ik heb een heel klein puntje beschadiging in mijn scherm.

profile.country.NL.title
Play75
Nieuw

ik heb een heel klein puntje beschadiging in mijn scherm.

ik zette mijn Sony Bravia aan en tot mijn schrik zag ik ineens een streep over mijn beeldscherm. Ik dacht dit is foute boel maar had geen idee wat er aan de hand kon zijn . Heb de tv meteen uitgezet. ik zag nog steeds niets tot ik met mijn vinger heel voorzichtig over het scherm ging voelde ik een klein puntje net of er met een spijker of schroefje ingedrukt ws maar het is niet zichtbaar wel voelbaar. Ik heb de tv zo'n 3 jaar en nu heb ik e late wijsmaken dat het repareren van dit krasje of beschadiging duurder is dan een hele nieuwe t.v. Wat moet ik hiermee aan en kan Sony zelf iets voor me betekenen ik ben bereid er geld voor te betalen want de tv is gewoon nog te nieuw om zomaar af te danken vind ik! graag een reactie van iemand met soortgelijk probleem en wat ik hiernee zou kunnen doen? mvg Corne

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Waarschijnlijk is de reparatie duurder dan een nieuw toestel aanschaffen.

Waag er een telefoontje aan Communiceer met ons , wel het type nummer weten van je TV.

suc6 ermee,
73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Play75
Nieuw

dank vooor je reactie. tsjaa het hoeft ook niet voor niets maar t is zo onlogisch dat n krasje op t scherm net zo duur jost als een niew tv.. zijn vast landen lagelonenlanden waar t wel kan misschien....

profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

Welke type TV is het precies?

__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________