annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Heropstarten van KD-55XF80

profile.country.BE.title
DanielleDL
Nieuw

Heropstarten van KD-55XF80

Beste leden, ik heb een KD-55XF80 Bravia tv en die heeft sedert een hele tijd een vervelend probleem. Sinds kort heb ik genoteerd wanneer dit zich voordoet: op anderhalve maand 15 keer. Meestal gebeurt het wanneer ik de tv aanzet, ik heb dan geen geluid en dan valt het beeld plots weg om dan na een paar tellen opnieuw op te starten. Soms gebeurt het ook tijdens het kijken. Zijn er nog mensen die dit probleem hebben?
Alvast bedankt!

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
ChanelSony
Lid

Hi, 

 

Chanel van Sony hier. Wat vervelend dat dit steeds gebeurd. Ik zal jou vraag intern doorzetten en dan hoop ik zo snel mogelijk met een antwoord te komen.

 

Fijne dag.

profile.country.BE.title
DanielleDL
Nieuw

TOP! Dankuwel!!

Grts

profile.country.NL.title
ChanelSony
Lid

Hi, 

 

Hoogst waarschijnlijk draait deze TV nog op oudere software. Dus het beste is om deze te updaten naar de laatste versie.

Via de onderstaande link vindt je de software en alle informatie over hoe je dit kunt uitvoeren.

 

https://www.sony.nl/electronics/support/televisions-projectors-lcd-tvs-android-/kd-55xf8096/software...

 

Ik hoop je hierbij geholpen te hebben.

 

Fijne dag!

profile.country.NL.title
rwin37
Ontdekker

Ik heb een soort gelijk probleem met mijn KD55XE9305.
De TV herstart met enige regelmaat tijdens het TV kijken. De software is helemaal up-to-date en ik heb ook al een keer de TV helemaal naar fabrieksinstellingen teruggezet. Het probleem is nog steeds aanwezig. Wat kan ik hier nog aan doen?

profile.country.BE.title
DanielleDL
Nieuw

Beste 

ik heb de update uitgevoerd, hoop dat het gaat helpen! 
MVG