Deel jouw ervaring!
Tijdens Netflix ,Youtube ,Spotify en gebruik Mediaspeler geregeld wegvallen van geluid (halve seconde ) bij tv kijken via Humax Decoder geen probleem .
De nieuwste software is geinstaleerd en ik heb de tv meerdere keren compleet opnieuw geinstaleerd .
Na de nieuwe instalatie is het even iets beter maar snel is het weer bij het oude .
Goedemorgen,
Vervelend dat het geluid hapert!
@pa3eia heb jij misschien advies voor een mogelijke oplossing?
Met vriendelijke groet,
Bibi
Jammer dat de info ontbreekt hoe dat de XG9505 met het thuisnetwerk is verbonden.
Als het via een WiFi-verbinding is, wat is de signaalsterkte en de signaalkwaliteit van het WiFi-signaal in de XG9505?
73's
Hallo , de tv is bekabeld aangesloten , beeld bij bv Netflix is perfect, bij mediaplayer afspelen word de hdd of usb beide 3.0 gewoon in tv ingeplugd en is hetzelde probleem
@Turbodriver schreef:
beeld bij bv Netflix is perfect, bij mediaplayer afspelen word de hdd of usb beide 3.0 gewoon in tv ingeplugd en is hetzelde probleem
Het onderwerp van het topic is "haperend geluid", gaat het nu opeens over haperend beeld?
73's
nee zeker niet , wilde er alleen mee aangeven dat dat geen probleem is , en bij TV kijken via Humax er zelfs helemaal geen problemen zijn dus ook geen haperend geluid.