annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Haperend geluid KD-75XG9505

profile.country.NL.title
Turbodriver
Ontdekker

Haperend geluid KD-75XG9505

Tijdens Netflix ,Youtube ,Spotify en gebruik Mediaspeler geregeld wegvallen van geluid (halve seconde ) bij tv kijken via Humax Decoder geen probleem .

De nieuwste software is geinstaleerd en ik heb de tv meerdere keren compleet opnieuw geinstaleerd .

Na de nieuwe instalatie is het even iets beter maar snel is het weer bij het oude .

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Goedemorgen,

 

Vervelend dat het geluid hapert! 
@pa3eia heb jij misschien advies voor een mogelijke oplossing? 

Met vriendelijke groet,

Bibi

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Jammer dat de info ontbreekt hoe dat de XG9505 met het thuisnetwerk is verbonden.

Als het via een WiFi-verbinding is, wat is de signaalsterkte en de signaalkwaliteit van het WiFi-signaal in de XG9505?

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Turbodriver
Ontdekker

Hallo , de tv is bekabeld aangesloten , beeld bij bv Netflix is perfect, bij mediaplayer afspelen word de hdd of usb beide 3.0 gewoon in tv ingeplugd en is hetzelde probleem

 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert


@Turbodriver  schreef:

beeld bij bv Netflix is perfect, bij mediaplayer afspelen word de hdd of usb beide 3.0 gewoon in tv ingeplugd en is hetzelde probleem

 


Het onderwerp van het topic is "haperend geluid", gaat het nu opeens over haperend beeld?

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Turbodriver
Ontdekker

nee zeker niet , wilde er alleen mee aangeven dat dat geen probleem is , en bij TV kijken via Humax er zelfs helemaal geen problemen zijn dus ook geen haperend geluid.