annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

geluid niet synchroon + hapernede internet

profile.country.NL.title
rick050
Nieuw

geluid niet synchroon + hapernede internet

Sinds drie maanden in het bezit van de kd - 55-xg85. sinds kort een soundbar aangesloten. Echter ik heb de tv al twee maal moet resetten omdat na verloop van tijd het geluid niet meer synchroon loopt. Op dat zelfde moment hapert deinternet verbinding ook en wordt Netflix bijvoorbeeld schokkerig.

 

wat hieraan te doen, ?

7 ANTWOORDEN 7
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Als ik het goed begrijpt was het voordat je de soundbar heb aangesloten de problemen er niet.

Het lijkt erop dat er een HDMI probleem voordoet.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
rick050
Nieuw

het tv geluid werkt prima. 
De soundbar verloopt na een aantal dagen . Net als de interbetverbinding ( via lan)

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Het niet synchroon lopen van het audiosignaal t.o.v. van het beeld kan verschillende oorzaken zijn, o.a. een verkeerde (te hoge) van de beeldverbeteraars.

Jammer dat je niet aangeeft wat voor een soort internetverbinding je gebruikt op het thuisnetwerk.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
rick050
Nieuw

ik heb de tv via lan kabel aangesloten op her modem van ziggo.

 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Hier met 3 verschillende Bravia's ook met Ziggo geen enkel probleem.

 

Is het over als je de "powerreset"uitvoerd?

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Je internetverbinding hapert alleen als je geluid niet meer synchroon loopt? Dat is merkwaardig. 

Wat gebeurd er als je de TV instelt op WiFi? 

profile.country.NL.title
Ting_E
Ontdekker

Misschien geeft deze site nog je wat tips om te proberen, indien je het probleem nog ervaart.

https://www.sony.com/electronics/support/articles/00026069