Deel jouw ervaring!
Sinds drie maanden in het bezit van de kd - 55-xg85. sinds kort een soundbar aangesloten. Echter ik heb de tv al twee maal moet resetten omdat na verloop van tijd het geluid niet meer synchroon loopt. Op dat zelfde moment hapert deinternet verbinding ook en wordt Netflix bijvoorbeeld schokkerig.
wat hieraan te doen, ?
Als ik het goed begrijpt was het voordat je de soundbar heb aangesloten de problemen er niet.
Het lijkt erop dat er een HDMI probleem voordoet.
73's
het tv geluid werkt prima.
De soundbar verloopt na een aantal dagen . Net als de interbetverbinding ( via lan)
Het niet synchroon lopen van het audiosignaal t.o.v. van het beeld kan verschillende oorzaken zijn, o.a. een verkeerde (te hoge) van de beeldverbeteraars.
Jammer dat je niet aangeeft wat voor een soort internetverbinding je gebruikt op het thuisnetwerk.
73's
ik heb de tv via lan kabel aangesloten op her modem van ziggo.
Hier met 3 verschillende Bravia's ook met Ziggo geen enkel probleem.
Is het over als je de "powerreset"uitvoerd?
suc6 ermee,
73's
Je internetverbinding hapert alleen als je geluid niet meer synchroon loopt? Dat is merkwaardig.
Wat gebeurd er als je de TV instelt op WiFi?
Misschien geeft deze site nog je wat tips om te proberen, indien je het probleem nog ervaart.