annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Geen wifi meer na update Firmware-update v6.6053

profile.country.NL.title
deuceX
Lid

Geen wifi meer na update Firmware-update v6.6053

Hoi, 

Het kan zijn dat ik oude koeien uit de sloot haal, maar kon op het forum niet vinden wat ik zocht.Of ik gebruik een verkeerde zoekterm.

Vandaag heb ik mijn Sony KD-55XG9505 geupdate. Android 10? Na het updaten geen wifi meer. Wat me wel opviel was dat de datum op 23juli staat en de tijd op 22.53. 

Ik heb de volgende zaken al geprobeerd:

  • router gereset
  • modem gereset
  • netwerk gereset
  • stroom eraf 
  • tv naar fabrieksinstellingen
  • ontwikkelaarsmodus aangezet en daar uitzending verstrekte tijd gebruiken uit gezet
  • netwerk vergeten
  • land ingesteld als Belgie
  • bedraad lukt het wel om verbinding te krijgen maar dan ligt er een kabel door de woonkamer.

Iemand die me hiermee kan helpen om mijn tv weer met Wi-Fi te gebruiken?

 

alvast bedankt

 

 

Tags (2)
44 ANTWOORDEN 44
profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

Volgens snap je er niks van. Ik heb het niet over de WiFi, dat die niet (goed) werkt snap ik, WiFi geeft vaak problemen.

Daarom hebben wij de TV dus al jaren met een kabeltje aangesloten via de TP-Link Powerline adapters, dan hoef je geen kabels meer door je huis heen te laten lopen.


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________
profile.country.NL.title
deuceX
Lid

Je hebt gelijk ik begreep je antwoord niet.  Heb ondertussen dus een kabeltje tussen de tplink en switch geplaatst en yeah dat werkt.  Dus mijn dank voor je oplossing 😊Scheelt weer gedoe. 

profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

Trouwens nu je schrijft torentjes en mesh systeem snap ik waar je WiFi probleem vandaan komt. Mesh WiFi geeft vaak problemen, zijn die ook nog van Ziggo?

En staat er zo’n torentje bij je TV, zo ja dan kun je inderdaad daar de kabel voor je TV op aansluiten.


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________
profile.country.NL.title
deuceX
Lid

Nee, gelukkig zijn die niet van Ziggo. Ik heb de x50 staan hier.   Volgens mij biedt Ziggo de E4 aan? Maakt verder ook niet uit. (Zijn geen Ziggo klant meer) Wifi is echt een mysterie na de update. Dan spontaan verbinding en dan dagen weer niet.  Vandaar de kabel.  En stom vanmezelf dat ik niet aan jouw oplossing dacht.    Ik ga de kabel eens netjes wegwerken hier en nogmaals dank je

profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

Graag gedaan, met streamen e.d. wil je geen gedonder met WiFi, daarom heb ik toen voor die TP-Link oplossing gekozen. De X50 is al een stuk beter dan die van Ziggo, maar heb toen voor de Powerline adapters gekozen, die zijn stabieler.


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________