annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Geen wifi meer na update Firmware-update v6.6053

profile.country.NL.title
deuceX
Lid

Geen wifi meer na update Firmware-update v6.6053

Hoi, 

Het kan zijn dat ik oude koeien uit de sloot haal, maar kon op het forum niet vinden wat ik zocht.Of ik gebruik een verkeerde zoekterm.

Vandaag heb ik mijn Sony KD-55XG9505 geupdate. Android 10? Na het updaten geen wifi meer. Wat me wel opviel was dat de datum op 23juli staat en de tijd op 22.53. 

Ik heb de volgende zaken al geprobeerd:

  • router gereset
  • modem gereset
  • netwerk gereset
  • stroom eraf 
  • tv naar fabrieksinstellingen
  • ontwikkelaarsmodus aangezet en daar uitzending verstrekte tijd gebruiken uit gezet
  • netwerk vergeten
  • land ingesteld als Belgie
  • bedraad lukt het wel om verbinding te krijgen maar dan ligt er een kabel door de woonkamer.

Iemand die me hiermee kan helpen om mijn tv weer met Wi-Fi te gebruiken?

 

alvast bedankt

 

 

Tags (2)
44 ANTWOORDEN 44
profile.country.NL.title
deuceX
Lid

Hoi.   Ik weet niet of Sony iets heeft gedaan aan hun update.  Maar vandaag heeft mijn tv ineens verbinding via wifi.  Geen idee of dit een tijdelijk iets is. Maar voor nu werkt het wel.   Ow de tv heet wel ineens FUGUI. Misschien is dat ook een probleem geweest aangezien dit door mijn netwerk als onbekend werd gezien.   

profile.country.NL.title
deuceX
Lid

Update 5/1

en helaas vandaag op geen enkele wijze verbinding via wifi.   Blijkbaar te vroeg gejuigd.  Dan maar weer die kabel door de woonkamer.  

profile.country.NL.title
deuceX
Lid

Het zou fijn zijn als Sony zou laten weten dat de update niet meer beschikbaar is. Blijkbaar gaf deze toch te veel issues.   En nu dan?     Word dit probleem nog verholpen? Of komt er nog een antwoord? 

profile.country.NL.title
Strampke
Expert

Twee webpagina's 

https://www.sony.co.uk/electronics/support/articles/00303912

https://www.sony.co.uk/electronics/support/articles/00274122

De enige werkende oplossing is voorlopig een verbinding met en netwerk kabel.

 

 

profile.country.NL.title
deuceX
Lid

@Strampke  Helaas geen Ziggo hier.Maar waar het mij om gaat is dat er dus blijkbaar een probleem is met een update! Ik een tv heb die niet werkt, nadat Sony met een update komt. En de enigste oplossing die word geboden is, trek maar een kabel door je huiskamer. 
maar dank je wel voor je antwoord vraag me nu eigenlijk af waar Sony nu blijft een antwoord 

profile.country.NL.title
deuceX
Lid

Vandaag ineens weer verbinding via wifi.  Benieuwd of het nu opgelost is.   Iemand anders ( die na de update geen verbinding kon maken met wifi) ook ineens weer verbinding?   Hoor het graag en ik hou de draadloze verbinding in de gaten 

profile.country.NL.title
TimRoof
Ontdekker

Bij mij niks helaas…

profile.country.NL.title
deuceX
Lid

Ik heb te vroeg gejuicht. Wifi verbinding is weer weg.  Kan netwerk wel zien maar niet verbinden.  Dan maar terug naar die kabel door het huis.   

profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

Zoals ik al eerder had geschreven hoef je geen kabel door het huis te laten lopen.

Wij hebben de TV al jaren aangesloten via een TP-Link Powerline adapter en dat werkt prima 👍

 


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________
profile.country.NL.title
deuceX
Lid

Ik heb zo het vermoeden dat we elkaar niet begrijpen.  De tv heeft normaal gesproken ( dus voor de update) wifi verbinding met een to link mesh systeem.  Sinds de update ziet de tv het wifi netwerk wel maar kan daar geen verbinding mee maken.   
Volgens mij bedoel je dat je de tv ook kunt verbinden via de poort op een van de torentjes?   Lol Jip en Janneke taal