- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Hoi,
Ik heb een sony braviaKD-55XF8596 en ik heb een update gehad van mijn tv gister.
Daarna heb ik gister nog gewoon met de ziggo go app kunnen streamen.
Vandaag doet hij het echter niet meer.
Hij geeft wel het crome cast icoontje weer, hij zegt zelfs verbinding te hebben met de tv alleen het beeld springt niet over. Ik heb de tv al 2 keer opnieuw opgestart (tussen door de updates van crome cast verwijdert en opnieuw geïnstalleerd), en de samsung tablet 1x.
Maar dat heeft niet geholpen.
Heeft iemand een idee?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Geaccepteerde oplossingen
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
suc6 ermee,
73's
Thanks about the Kudos!!!
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Is de XF8596 wel verbonden met het thuisnetwerk (hoe)?
73's
Thanks about the Kudos!!!
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Ik ben verbonden via wifi met al mijn apparaten op het zelfde netwerk
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Met de XF8596 is er nog wel een verbinding met het thuisnetwerk (te hoog (>11) wifi kanaal)?
73's
Thanks about the Kudos!!!
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Ik snap niet wat je bedoeld met te hoog wifi kanaal.
Hoe zie ik dat?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Dit het mogelijk om de vraag die al 2x is gesteld te beantwoorden, voordat we met het te hoge WiFi kanaal als oorzaak gaan zien.
73's
Thanks about the Kudos!!!
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
ik snap echt niet wat je bedoeld, sorry
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Een mogelijke oplossing:
@HansSchouten schreef:
Gisteren is mijn TV 55XF9005 ge-update naar Versie 6.6.520. Daarna werkte Chromecast niet meer. Dit is in twee stappen op te lossen. Als eerste moet er een update worden uitgevoerd van de interne Chromecast plugin. Dit doe je door te gaan naar het home menu, Apps, My Apps, Playstore. Daar staan een aantal apps die moeten worden ge-update. Update ze allemaal.
Het echte probleem met Chromecast is een tijd probleem. Als de TV opstart is de tijd niet goed. Bij mij staat de tijd bv op 05:30. De tijd wordt gesynchroniseerd met het kabel signaal. Je moet dus eerst je TV een keer op een kabelkanaal zetten, b.v. nederland1. (En dan bedoel ik via een CI+ kaart aangesloten tv.Heb je b.v. alleen een op HDMI aangesloten Ziggo Horizon of Next Box dan werkt dat niet en blijft de tijd van de TV verkeerd staan.) Daarna staat de tijd goed. Je zal zien dat Chromecast het dan ook doet. De tijd instelling in deze Firmware is niet goed. Je kan alleen de tijd in 12 of 24 uurs mode zetten. Het is niet mogelijk om andere bronnen te kiezen voor de tijd synchronistatie, b.v. het netwerk. @Sony, doe hier iets aan! Er zijn op verschillende fora meldingen over dit probleem. Het niet werken van Chromecast en b.v. de PLEX app hebben hier mee te maken.
Bij gebruik van een Ziggo mediabox kan je de coax uit de mediabox in de TV doen om de tijd te synchronseren op NPO1
suc6 ermee,
73's
Thanks about the Kudos!!!
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Ik heb inmiddels de tv ook weer op fabrieksinstellingen terug gezet.
Had al een keer van de crome cast de updates verwijdert en opnieuw geïnstalleerd afgelopen donderdag de 18e juli toen ik probleem zich voordeed. Toen waren er nog geen updates die klaar stonden.
Nu zie ik wel een update staan heb hem nu geüpdate. Maar hij werkt nog steeds niet.
De tijd instellen via de kabel kan ik ook niet want ik heb hier geen kabel, vandaar dat ik met de ziggo app tv kijk, of keek :s
- « Vorige
-
- 1
- 2
- Volgende »