Deel jouw ervaring!
suc6 ermee,
73's
Opgelost! Ga naar oplossing.
goede morgen,
ik sluit me aan bij voorgaand bericht, ik heb natuurlijk meteen mn tv kd-55xe8599 geupdate naar oreo, en veel lastige problemen natuurlijk... sindsdien kijk ik elke dag naar de ondersteuningspagina van mijn model, maar geen verder nieuws, we zijn ondertussen toch al anderhalve maand verder...
groeten, Bart
Voor wanneer is de Firmware-update v6.5830 Oreo voor mijn tv voorzien?
De update is echter nog steeds beschikbaar als handmatige download via onze support website voor klanten die geen Sound Bar, A/V ontvanger (versterker) of Home Theater Systeem hebben, en toch de nieuwe functies van Android 8.0 Oreo willen ervaren.
suc6 ermee,
73's
Is het al bekend wanneer die update eraan komrt ? we gaan tenslotte richting april de laatse werkende was september . die van januari is =uitgesteld . komt deze dan september 2019 om de nabij ?????
De OTA update is tijdelijk uitgesteld zoals je kan lezen.
Als je de update wel wil installeren (onder voorwaarden), is deze nog steeds te downloaden vanaf de ondersteuning pagina van je toestel.
suc6 ermee,
73's
Inmiddesl ben ik uiterst gefrustreerd. Primair door de vreselijke butt performance van de TV en vervolgens door de ontkenning van Sony dat het om een wezenlijk probleem gaat. BIJ MIJ THUIS WORDT ER TV GEKEKEN OP DE LAPTOP VIA DE ZIGGO TV APP IPV VAN HET 55" OLED SCHERM!!!!
Sony: zet er nu echt vaart achter, ik wil asap weer gewoon TV kunnen kijken. (Zelfs een Windows 95 systeem met zijn berichte BSOD presteert beter!)
Bij mijn A1 is er vrijwel geen TV meer te kijken. Nagenoeg elke keer moet ik opnieuw opstarten. Maar zelfs dan is er nog geen TV te kijken, want 9 van de 10 keer wordt de CI module dan toch niet herkent. Volgt een exercitie om de tv van de stroom te halen, module er uit halen er in steken e.d.. En het komt ook voor dat het opnieuw opstarten vastloopt tijdens de android kleur-bolletjes. Dan rest alleen nog de stroom er af halen. Vandaar dat ik de enige ben die die moeite nog neemt om Sony TV te kijken.
P.S. KAN IEMAND DE VINK DAT DIT TOPIC OPGELOST IS UITZETTEN????!!!(
Is de CI+ module een gehuurde module of een eigen module?
73's
meneer "expert" ik raad iedereen af te updaten, ook al kan het nog, ook zouden er geen andere problemen zijn, het is wat de vorige poster zegt, deze problemen ervaar ik ook, beeld plots bevriezen, irritante info die ineens de hele tijd in beeld blijft, dan moet ik ook herstarten en in extreme gevallen zelfs de stekker uittrekken... dus in het kort, waar blijft de oplossing?!
In je vorige post (met hoofdletters) geef je aan dat men nu op een laptop zit te kijken enje de CI+ module de schuld geeft i.c.m. Oreo. Hier en ook meerdere Community leden gebruiken ook de huur CI+ module i.c.m. met Oreo zonder dat het een probleem geeft.
Idee: een huur CI+ module tijdelijk uitproberen, deze binnen 10 dagen eventueel weer retour sturen.
suc6 ermee,
73's