Deel jouw ervaring!
suc6 ermee,
73's
Opgelost! Ga naar oplossing.
73's
73's
dus alle tv`s kleiner dan 70inch krijgen geen update
sorry ik moet beter lezen
Wat ik wel lees op forums in Amerika dat deze 8.0 firmware kodi sloopt en deze niet via de playstore of side loaden geïnstalleerd kan worden en dat ze denken sony dit express doet, ze zijn ook film en music producenten.
Er is ook een 4k bug van interne media player die dan alleen 1080p afspeeld .
Als dat echt zo is is dat wel heel erg ruk ,waarom zou je anders android op je tv willen hebben dan voor media consumptie .
Voor mij een reden om niet gelijk te upgraden naar Oreo. Lees in de GB en US forums de problemen in youtube.
Voorlopig fraait Nougat bij mij op de KD-49XE8099 vlot en probleemloos.
Wacht wel eerst de patch af.
MvG Hans
Hoi hans zo denk ik er ook over ik wacht nog even, problemen in youtube was ik nog niet tegen gekomen op de forums, maar dat is wel beroerd dan je koopt deze tv's om media mee te kijken en dat doet niets het meer .
Ik lees net op avforum dat iemand in de uk de update heeft uit gevoerd.
En dat hij kodi en de update via de usb gedaan heeft en dat kodi wel werkt de laatste versie kodi 18
Sinds 22-01 heeft Amerika e.o. een nieuwe bug vrije versie (5830) van Oreo, dit is dezelfde versie die vandaag over Europa is uitgerold.
Ik kan hier Kodi gewoon direct op de TV uit de Playstore installeren onder Oreo.
73's
Ik heb 3 maanden geleden de KD-75XF8596 gekocht, deze staat niet op het lijstje voor de firmware update, klopt dat? Zo ja heb je enig idee wanneer deze voor dit toestel wordt vrijgegegeven? Alvast dank voor de reactie.
Hoi bedankt voor het goede nieuws dan instaler ik hem ook.