Deel jouw ervaring!
suc6 ermee,
73's
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dat is idd merkwaardig. Zou toch netjes zijn als Sony hier tekst en uitleg zou geven voor alle klanten die een hoop geld hebben uitgegeven aan de nieuwste techniek die nu plots stil staan in de ontwikkeling.
nu mogen ze er toch echt snel mee gaan komen, in de voorbije maanden heb ik veel last gehad van allerlei kleinere ongemakken, maar nu is het dan eindelijk zover, geen geluid meer door de receiver als ik iets afspeel vanop de tv zelf, bv vanuit kodi via android tv dus... en de receiver gaat niet meer automatisch mee aan of uit als ik de tv aan of uit zet, wat voorheen altijd werkte
dit alles zomaar van de ene op de andere dag, alles al meerdere keren aan en uit gezet, opnieuw opgestart, alle instellingen gecontroleerd, ondertussen is de tv al bijna een halfjaar maar voor de helft werkend, dat ding heeft toch ook 1500euro gekost en is nog geen 2 jaar oud op dit moment!
Het is nog steeds oorverdovend stil aan de overkant.
Waarom blijft het zo stil?
Waarom duurt het zo lang?
Wanneer komt die update?
Waarom laat niemand van Sony iets horen?
Wanneer je een lelijk woord schrijft op het forum zijn ze er als de kippen bij om je bericht te verwijderen en je een vermanend mailtje te sturen.
Maar wanneer wij als consument een legitieme vraag hebben, blijft het stil, heel stil.
Eindelijk staat de nieuw firmware na lang wachten online.
suc6 ermee,
73's
Goed nieuws, maar ik zal toch nog even die kat uit de boom kijken en de eerste reacties afwachten.
grt
Sluit ik bij aan. Blij met de update maar wel eerst horen of alles goed gaat.
ik ga er meteen voor hoor! 🙂
en het is gelukt, vanavond kijken of alles weer, of nóg beter werkt (als vroeger dan)!
Of nóg beter werkt (als vroeger dan).
Ja dat is vooral wat ik zou willen weten.