annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Firmware-update v6.5830 Oreo 31-01-2019 tijdelijk opgeschort 14-02-2019

OPGELOST
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Firmware-update v6.5830 Oreo 31-01-2019 tijdelijk opgeschort 14-02-2019

Over deze download

Voordelen en verbeteringen m.b.t. deze update

• De volgende functies/problemen worden toegevoegd, verbeterd of opgelost na het bijwerken naar Android™ 8.0 Oreo™:
    • Een nieuw menu op het beginscherm
      • Verplaatst 'Timer Aan'-pictogram (rechtsboven) in het menu op het beginscherm
    • Google Tours (zelfstudie)
    • Een vernieuwd menu bij Eerste configuratie
    • Een vernieuwde inhoudsbalk of tv-menubalk
    • Een lijst met firmwarevoordelen (voorbeeldvenster)
    • Een snelkoppeling Toegankelijkheid (aan-uitschakelaar):
      • Houd de MUTING-knop op de afstandsbediening drie seconden ingedrukt om toegankelijkheidsfuncties zoals Screen reader of Tekst vergroten in of uit te schakelen.
    • Een nieuwe toetsenbordindeling, nieuwe functionaliteit en nieuwe talen (inclusief Hebreeuws)
    • Verbeterde Google Assistant-zoekfunctie voor uitgezonden inhoud
    • Verbeterde land- en regio-instellingen
      • Aan sommige talen zijn beschrijvingen toegevoegd in het menu Language settings (Taalinstellingen)
    • Verbeterde gebruikerservaring voor de Video-, Muziek- en Foto-apps
    • Verbeterde Settopbox-toetsondersteuning (toets voor Gids/Titellijst)
    • Oplossing voor beeldruis in Netflix Dolby Vision-inhoud (donkere solarisatie)
    • Verbetert het gedrag van externe apparaten als tv op stand-by staat
  • De volgende functies worden verwijderd na het bijwerken naar deze software:
    • PlayMemories Online
    • De instelling voor IPV6 instellen (Aan/Uit)
    • Stand-bymodus Wi-Fi Direct
    • De functie Live Football Mode
    • Video (thuisnetwerk) in de inhoudsbalk
    • De 500PX-toepassing / PMO in DUX
    • De PlayStation Video-app is niet langer vooraf geïnstalleerd
      • U kunt de app nog steeds gebruiken door deze te downloaden in de Google Play Store

suc6 ermee,
73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
68 ANTWOORDEN 68
profile.country.BE.title
MartinDejonghe
Ontdekker

Mijn Sony Bravia KD 55 AF8 vindt de nieuwe update niet en zegt dat de firmware up to date is ...

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De update is op dit moment alleen nog maar via de ondersteunings pagina van je TV toestel te downloaden.

In de komende tijd wordt de update ook OTA aan je toestel aangeboden.

73's

profile.country.NL.title
fjvange
Ontdekker

Ter info: Enthousiast geinstalleerd via USB op mijn A1 en nu houdt TV kijken er na een minuut mee op. Beeld bevriest en gaat op zwart. Herkent de ci module niet meer en nog zo wat. Ik ga het morgen bij Support aankaarten.

Netflix HD VISION is er wel op vooruitgegaan.... Tja

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Waarschijnlijk is de 1e vraag van support ofdat ereen opname gepland stond.

Al de bekende powerreset weereens uitgevoerd?

De module uit het slot even al verwijderd?

Wat wordt er bedoeld met "en nog zo wat".

suc6 ermee,
73's

profile.country.NL.title
fjvange
Ontdekker

Powerreset had ik al gedaan, met groene knop alswel door de stroom er af te halen en een minuut te wachten alvorens weer aan te zetten.

ci module verwijderen, stroom erop en stroomeraf; ci module terug en weer stroom erop heeft het vooralsnog verholpen. dank voor deze suggestie.

En nog zo wat: Als ik de tv uitzet terwijl die als beeldscherm voor HTPC gebruikt wordt, zet de tussenliggende AV versterker meteen in Mute. Vorige bios deed dat niet. Is vervelend, maar is mee te leven. En nog zo wat, ik ging er van uit dat Netflix en het niet meer werken van de TV functie gerelateerd waren net als in de vorige bios. Maar dat moet ik nu weer verifiëren nu TV het weer doet. Maar hier maak ik wel een losse topic van als het weer optreed.

profile.country.BE.title
MartinDejonghe
Ontdekker

Goede morgen,

Wat bedoel je pa3 met de ondersteunings pagina van de TV? Ik ben via help naar software update gaan zoeken en dan krijg ik dat die up to date is. Nu versie 56.xxx

Sorry, wat betekent OTA? Online....

Bedankt voor je antwoord alvast

profile.country.NL.title
broekhua
Bijdrager

@MartinDejonghe

Gokje. OTA = On The Air.

Dus via je Internet aansluiting. 

Gr, Arie

profile.country.BE.title
MartinDejonghe
Ontdekker

Arie

Thanks, en die ondersteunings pagina zal waarschijnlijk ook op internet zijn voor installatie met USB??

profile.country.BE.title
MartinDejonghe
Ontdekker

Als je een factory reset doet voordat de firmware OTA staat, neemt hij dan de laatste firmware niet die beschikbaar is? = downgrade

profile.country.NL.title
broekhua
Bijdrager

@MartinDejonghe

Een factory reset haalt geen software op vanuit het internet. Geen nieuwe en ook geen oude software. Hij voert een herinstallatie uit met de software welke als laatste op je tv is geladen. Een factory reset zorgt ervoor dat je tv weer in het eerste begin stadium wordt gebracht maar dan wel met de laatst geinstalleerde software. Je zult weer een taal moeten kiezen, je opnieuw moeten aanmelden bij google enz, opnieuw je zenders moeten instellen, en alle door jou gedane veranderingen bij instellingen zoals beeld, geluid, weer op de sony default waarden worden gezet. Downgrading is dus op deze manier niet mogelijk als dit al mogelijk zou zijn.

Gr, Arie