Deel jouw ervaring!
suc6 ermee,
73's
Opgelost! Ga naar oplossing.
Deze informatie geldt voor de volgende modellen:
73's
Deze informatie geldt voor de volgende modellen:
73's
Hallo blijkbaar is er een nieuw software update. Mijn TV staat in de lijst met tv"s waar deze voor geschikt zou zijn. Heb auto update aanstaan. En bij handmatig zoeken naar de update zegt ie dat de software is bijgewerkt.. hoe kan dat?
Wie wat en waar? Graag wat meer gegevens dus, te beginnen met welke TV precies?
@trickycurve1973 schreef:
Hallo blijkbaar is er een nieuw software update. Mijn TV staat in de lijst met tv"s waar deze voor geschikt zou zijn.
Kijk eens op de ondersteunings pagina van je Sony Bravia TV.
De update wordt OTA in gedeeltes over Europa uitgerold in een tijdsbestek van een week of 4.
suc6 ermee,
73's
En gewoon nog steeds geen Android Oreo voor deze TV's terwijl de US en Azië deze update wel hebben gekregen voor de 2015 modellen.
Gaat ie ooit nog komen of kunnen europese klanten fluiten naar deze update?
Waar blijft de firmware update V5.457 (release datum 7-4-2021) voor mijn Bravia KD-55XD8599
Ja, ik kan hem wel downloaden en op USB stick zetten. Maar hij zou toch ook On The Air worden aangeboden.
Is er iemand van Sony die hierop kan antwoorden. Bvd.
De update wordt gefaseerd uitgerold en kan soms paar maanden duren.
Via USB-stick is niet zo moeilijk en dus veel sneller.
Ik ken de procedure.
Ik vraag dit omdat de vorige firmware update voor mijn televisie (v5.435) na 2 jaar nog niet automatisch werd aangeboden.
Uiteindelijk dus maar handmatig geïnstalleerd.
Ik meld dit nu maar omdat ik vermoed dat er iets niet goed gaat bij de update procedure door Sony.
Ja dat is vreemd. Heb je de TV al eens een herstart gegeven? De Aan/uitknop op de afstandsbediening ingedrukt houden totdat er menu op TV verschijnt, dan kiezen voor Herstart TV.