Deel jouw ervaring!
suc6 ermee,
73's
Opgelost! Ga naar oplossing.
Wat ik wel heb gedaan is handmatig gezocht naar updates. Dan zie je even een zoekbalk en komt hij terug met de mededeling dat de TV is bijgewerkt.
De nieuwe update staat dus duidelijk nog niet op de Server van Sony.
Of in ieder geval niet op de Server waar mijn TV op aan het zoeken is.
Om automatisch de updates op het toestel te downloaden/installeren is het wel noodzakelijk dat de voorwaarden van zowel Sony als van Google geaccepteerd worden. Anders ben je zoals bekend afhankelijk van de download/installatie via de PC/USB-stick.
73's
Inmiddels al weer 4 weken voorbij en nog steeds wordt deze update nog niet via de automatische update aangeboden.
Note!!! Wat een vervelende procedure voor inloggen wordt er momenteel gehanteerd.
Uiteindelijk de USB stick maar ter hand genomen om de Software te Upgraden.
Leverde geen problemen op. (tot nu toe)
Dit is inmiddels de 2e Upgrading die ik zelf handmatig heb moeten installeren.
Wat is er mis met de OTA Upgrade filosofie van Sony.?
@pa3eia schreef:
Om automatisch de updates op het toestel te downloaden/installeren is het wel noodzakelijk dat de voorwaarden van zowel Sony als van Google geaccepteerd worden. Anders ben je zoals bekend afhankelijk van de download/installatie via de PC/USB-stick.
Waarom wordt dit niet bevestigd?
73's
Je gaat er nu vanuit dat ik dat niet heb gedaan
Ik heb alle voorwaarden bevestigd.
Of moet het verzenden van diagnostische informatie naar Google eveneens worden toegestaan? Die staan bij mij uitgeschakeld.
De OTA update was in week 23 100% uitgerold.
Het verzenden van de diagnostische informatie staat hier ook uit, maar hier worden de Bravia's altijd via USB geupdate op het moment dat er een update beschikbaar is.
73's
Mogelijk is dat dan de oorzaak dat ik deze gemist heb. Maar dan werkt het Handmatig controleren op Updates eveneens niet als Diagnostische data uit staat. Het zou toch een update van Sony zijn en niet van Google. Tenminste niet direct.
@broekhua schreef:
Mogelijk is dat dan de oorzaak dat ik deze gemist heb. Maar dan werkt het Handmatig controleren op Updates eveneens niet als Diagnostische data uit staat. Het zou toch een update van Sony zijn en niet van Google. Tenminste niet direct.
De update is van Sony zelf met Google als fundering.
Mogelijk is het een getuimeld bit o.i.d.
Al eens een fabrieksreset uitgevoerd?
73's
Een fabrieksreset uitvoeren doe je niet voor de lol. Dus liever niet
Mijn dochter heeft exact dezelfde TV. Die heeft zelfs de voorlaatste update nog niet via OTA aangeboden gekregen.