Deel jouw ervaring!
Ik heb een Sony 65ag9 en een 65af8
op de af8 Werkt Disney plus gewoon in Dolby vision
op de ag9 geeft hij wel HDR aan maar geen Dolby vision (dan heb ik het niet over het logo,want dat doet die bij Netflix ook niet)
netflix geeft wel netjes dolby vision aan en heb de keuze tussen dolby vision dark en bright en op de ag9 en geeft ook volledig atmos door.
bij Disney plus echter ook geen atmos maar wel via DD+
is dit probleem bekend?
beetje jammer dat het oude model het wel netjes doet en de nieuwe niet
D+ bevindt zich nog in de technische test fase. NL is eerste EU-land waarin Disney haar platform test. Vanaf 12nov komt de dienst officieel als betalende dienst naar NL.
Vragen over niet goed werkende apps m.b.t. D+ kun je terecht op onderstaande link. Je kunt het ook melden via chat, mail etc. Hiermee help je ze ook om de dienst te verbeteren etc. 😉
https://help.disneyplus.com/hc/nl
De AF8 hoort is de ATV2 line en de AG9 hoort in de ATV3 line qua software, daar zit waarschijnlijk het verschil in.
Zijn de Disney+ apps (v1.10) op beide up-to-date?
73's
toch raar dat het nieuwere model het niet goed weergeeft en het oude model wel.
hopen op een update van Sony of Disney plus dus
Je kunt dit ook melden bij D+ zelf. Zij zijn nog steeds druk bezig met platform te optimaliseren voor de live gang van haar diensten op 12nov. Hierbij horen ook de apps....
Zo gebruik ik zelf een Apple TV 4K en zie met regelmaat verbeteringen in de app. Zoals gebruikers gemak, maar ook verbeteringen van beeld en geluid.
Ze zijn beide up to date!
zelfs 1.1.1 waar hij in het menu nu aangeeft wat die ondersteund.
af8 wel dolby vision
ag9 geen dolby vision
Ondertussen ook ff systeemherstel gedaan, en dat heeft ook niets opgeleverd!
Heb je al dit topic gezien, mogelijk staat hier de oplossing voor de AG9.
suc6 ermee,
73's
Ik kom in dat topic helemaal geen oplossingen tegen.
ik heb inmiddels een mail naar Disney+ gestuurd, daar krijg ik een soort standaard antwoord van, dat ze continue aan het updaten zijn.
je zou verwachten als dolby vision op de af8 werkt, dat deze ook zou werken op de ag9.
heeft iemand hem toevallig wel werkend in dolby vision op een ag9 of misschien op een af9 omdat deze ook earc heeft en atmos kan doorgeven
Dat kan er mee te maken hebben dat Disney verantwoordelijk is voor de ontwikkeling van haar App en de ondersteuning ervan en niet Sony.
Tevens bevindt de Disney plus dienst zich nog in de test fase. Ik zou zeggen wacht het even af tot de deinst officieel beschikbaar is in NL. Dan zullen er langzamerhand meer functionaliteiten etc. beschikbaar komen.....
Met 1.1.4 doet HDR10 het ineens ook niet meer.
had gehoopt dat het de update voor dolby vision en atmos was, maar nu dus helemaal geen HDR meer met Disney+