Deel jouw ervaring!
Dit topic dient als informatiepunt en discussie platform voor alle vragen en oplossingen omtrent Sony Android TV.
Edit: Fix voor het "freeze" issue is hieronder te downloaden (03-11-2015)
4K TV Firmware update download: KLIK
Full HD TV Firmware update download: KLIK
Sony werkt continu aan verbeteringen en updates voor Android TV. Nieuwe apps worden dagelijks toegevoegd en er wordt regelmatig verbeteringen toegebracht aan het gebruiksgemak.
In dit topic kun je aangeven wat je zelf tegenkomt met het dagelijks gebruik van je Android TV.
De feedback hier kan direct door Sony gebruikt worden om ondersteuning te bieden in de vorm van een oplossing. Tips & tricks en waar mogelijk kan de feedback zelfs bijdragen aan toekomstige firmware updates.
Voor algemene vragen over Android TV is er een support site ingericht. Veel vragen over gebruik en informatie over hoe bijvoorbeeld firmware updates geïnstalleerd kunnen worden, worden hier uitgelegd. Deze site is hier te benaderen.
Een uitgebreide lijst met veelgestelde vragen zijn hier te vinden.
Mocht je vraag hier niet beantwoord worden, dan is dit Android TV topic een mogelijkheid om je vraag, probleem of tip met Android TV gebruikers te delen.
Eerste Tips & tricks:
Aangekondigde updates:
Feature | Geplande Update |
Hbbtv ondersteuning | Zomer 2015 |
Internet Browser/ Opera browser | Zomer 2015 |
HDD opname | Zomer 2015 |
th33tjuh schreef:Mijn grootste probleem is nu gewoon de stabiliteit ... dat mogen ze echt wel eens fixen, morgen maar eens aanmelden bij Support, dan ben ik toch de hele dag thuis, meld je het niet ... fixen ze het waarschijnlijk ook niet.
Ik krijg net via support te horen dat eind februari de Marshmallow update komt, deze zou de problemen met het herstarten en het wegvallen van het geluid moeten verhelpen.
Ben benieuwd ...
In het artikel worden de Bravia type's op de Amerikaans markt genoemd.
73's
http://www.flatpanelshd.com/news.php?subaction=showfull&id=1487327717
Volgens dit artikel begint de update vanaf 22 februari in Europa
Dus inderdaad aankomende week 😀
Ik ben benieuwd 🤞
Staat sinds vrijdagavond al gemeld in een speciaal topic.
73's
Oeps overheen gekeken, sorry 🙃
Kan gebeuren.
Ben benieuwd, kan alleen niet standaard online zijn i.v.m. dat er een conference gepland staat van maandag tot donderdag naar Praag. Zal wel proberen samen met enkele andere om aan het einde van de avond in de bar online te zijn voor eventuele problemen.
73's
Hopelijk hebben ze alle problemen met de update weten op te lossen welke erg veel amerikanen hadde en helaas nog steeds hebben.
Vooral dat laatste baart me nogal zorgen, waarom zijn de problemen die zij hadden, nog steeds niet oogelost?
Ook ik maak me een beetje zorgen,
deze keer geen laatste "beta" versie mogen ontvangen, er zijn nog steeds hier Europa ook diverse problemen met de voorgeinstalleerde Android6 versie op de XD toestellen eind van 2016.
Nog even afwachten tot woensdag, als het gerucht waar mag zijn.
suc6 ermee,
73's
Ja ik zal dit keer even (weekje) afwachten hoe deze Andoid 6 versie uitpakt! De mensen die deze versie als eerste, in NL gaan installeren, wens ik veel succes!