Deel jouw ervaring!
Dit topic dient als informatiepunt en discussie platform voor alle vragen en oplossingen omtrent Sony Android TV.
Edit: Fix voor het "freeze" issue is hieronder te downloaden (03-11-2015)
4K TV Firmware update download: KLIK
Full HD TV Firmware update download: KLIK
Sony werkt continu aan verbeteringen en updates voor Android TV. Nieuwe apps worden dagelijks toegevoegd en er wordt regelmatig verbeteringen toegebracht aan het gebruiksgemak.
In dit topic kun je aangeven wat je zelf tegenkomt met het dagelijks gebruik van je Android TV.
De feedback hier kan direct door Sony gebruikt worden om ondersteuning te bieden in de vorm van een oplossing. Tips & tricks en waar mogelijk kan de feedback zelfs bijdragen aan toekomstige firmware updates.
Voor algemene vragen over Android TV is er een support site ingericht. Veel vragen over gebruik en informatie over hoe bijvoorbeeld firmware updates geïnstalleerd kunnen worden, worden hier uitgelegd. Deze site is hier te benaderen.
Een uitgebreide lijst met veelgestelde vragen zijn hier te vinden.
Mocht je vraag hier niet beantwoord worden, dan is dit Android TV topic een mogelijkheid om je vraag, probleem of tip met Android TV gebruikers te delen.
Eerste Tips & tricks:
Aangekondigde updates:
Feature | Geplande Update |
Hbbtv ondersteuning | Zomer 2015 |
Internet Browser/ Opera browser | Zomer 2015 |
HDD opname | Zomer 2015 |
Vanaf morgen zou de update beschikbaar zijn als download. De automatische rollout start ook vanaf morgen en zou tegen 8 maart afgerond zijn. Ik ben nog wat aan het twijfelen of ik meteen ga upgraden. Aangezien de US release al 2 maand uit is, zouden de meeste bugs toch moeten opgelost zijn.
Zijn de bugs die de afgelopen 2 maanden in de vs naar boven gekomen inmiddesls wel opgelost?
ik twijfel zelf heel erg. Tv werkt prima maar ben wel benieuwd naar Android 6...
Ik heb op het US forum nog geen berichten gezien welke aangaven dat de problemen zijn opgelost...
Als het buildnummer hoger is als 3709, dan zouden er fixes moeten inzitten die in de US build nog niet zitten.
Afwachten maar...
Ik heb gisteren mijn tv terug gezet naar fabrieks instellingen . Wie weet scheelt dat straks een stuk als de nieuwe androidtv 6.0 komt . Ik zal idd de build in de gaten houden .
Al moet ik er bij zeggen dat het me raar en echt slecht zou lijken als de build dezelfde is met de bugs er nog in . Zeker gezien de ernst van de bug die er voor zorgt dat je regelmatig je tv stroomloos moet zetten om te zorgen dat hij weer opstart .
Volgens de laatste info komt de update vandaag online op de ondersteunings pagina van je toestel.
In deze update zijn als het goed is de bugs in de USA versie eruit.
Fingers cross,
suc6 ermee,
73's
Vanavond maar eens kijken als ik thuis ben, eerst ff testen op het toestel boven
Update
v3.845
nu aan het instaleren op tv. ben benieuwd.
Ben hem ook aan het installeren via een USB stick. Heb gisteren avond de tv terug gezet naar fabrieks instellingen denk dat geeft de minste kans op fouten . Mail zo wel hier of de installatie goed verlopen is .Is bijna klaar .
update is tot zover goed verlopen .Ben toh geen problemen tegen gekomen als het om het updaten gaat .