annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Android TV Ondersteuning

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Android TV Ondersteuning

Dit topic dient als informatiepunt en discussie platform voor alle vragen en oplossingen omtrent Sony Android TV.

Edit: Fix voor het "freeze" issue is hieronder te downloaden (03-11-2015)

4K TV Firmware update download: KLIK

Full HD TV Firmware update download: KLIK

Sony werkt continu aan verbeteringen en updates voor Android TV. Nieuwe apps worden dagelijks toegevoegd en er wordt regelmatig verbeteringen toegebracht aan het gebruiksgemak.

In dit topic kun je aangeven wat je zelf tegenkomt met het dagelijks gebruik van je Android TV. 

De feedback hier kan direct door Sony gebruikt worden om ondersteuning te bieden in de vorm van een oplossing. Tips & tricks en waar mogelijk kan de feedback zelfs bijdragen aan toekomstige firmware updates.

Voor algemene vragen over Android TV is er een support site ingericht. Veel vragen over gebruik en informatie over hoe bijvoorbeeld firmware updates geïnstalleerd kunnen worden, worden hier uitgelegd. Deze site is hier te benaderen.
Een uitgebreide lijst met veelgestelde vragen zijn hier te vinden. 

Mocht je vraag hier niet beantwoord worden, dan is dit Android TV topic een mogelijkheid om je vraag, probleem of tip met Android TV gebruikers te delen.

Eerste Tips & tricks:

• Bij eerste installatie adviseren we de TV tijdens de set-up te laten verbinden met het internet. Hiermee ben je niet alleen verzekerd van de laatste mogelijkheden, ook ben je verzekerd dat de TV de meest recente software gebruikt.
  • Android TV updates worden alleen automatisch gestuurd indien de algemene voorwaarden van Sony en Google geaccepteerd zijn.
  • De Android TV is slimmer dan ooit tevoren. Je zou kunnen stellen dat je TV ook meer als een computer acteert dan ooit tevoren! Momenteel is bekend dat een power off/ power on (stekker er uit 20sec wachten en stekker er in) in veel gevallen van issues al voor een oplossing zorgt.

Aangekondigde updates:

Feature Geplande Update
Hbbtv ondersteuning Zomer 2015
Internet Browser/ Opera browser Zomer 2015
HDD opname Zomer 2015
1.434 ANTWOORDEN 1.434
profile.country.NL.title
Soullancer
Lid

Dat probeer ik dus ook nu, maar de oude update is nergens meer te vinden op de sony site

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Alles funcioneerd hier naar behoren, alle HD zender via de CI+ (UPC), geen lipsync, HbbTV applicatie, redelijk snel (3 sec) zappen.

Geen enkele klacht dus op dit moment.

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Soullancer
Lid

Juich niet te vroeg, vanochtend had ik ook nog geen problemen. 5 Uur later is me tv onbruikbaar.

profile.country.NL.title
FlipStone
Lid

Ugh, volgens mij gisteren juist de oude update van mijn usb stick gegooid...

Maar vermoed dat je daarmee toch niet kan updaten (reden van verwijderen update bestand was dat ik regelmatig een melding kreeg 'uw tv is al up to date' bij gebruik van die stick door de fw file...)

Ah, file is nog te downloaden! Volgens mij moet dit hem zijn (iig voor de 2k versies, welke ik heb):

http://www.sony.nl/support/nl/content/cnt-dwnl/prd-tvhc/bravia-kdl-w-firmware-update-v3179-eua-EU/KD...

profile.country.NL.title
carelfrans
Lid

Hier inderdaad ook onbruikbare TV. Zal de setup Box maar weer uit het vet halen want dit is uitermate bedroevend.

Dus weer twee AB wat nu net van deze aanschaf niet meer de bedoeling was. Denk ook dat via een USB downgraden niet lukt maar wat was ik blij met de vorige versie dan maar zonder HDD opname mogelijkheid en PIP.

Dit gewoonweg drievoudig....waardeloos.

profile.country.NL.title
FlipStone
Lid

Lijkt me niet dat het werkt, maar ik zie dat de versie in de naam van het update bestand is verwerkt:

v3.155 = sony_dtv0FA50A09A0A9_00004100_0C530064.pkg
v3.179 = sony_dtv0FA50A09A0A9_00004100_0C6B0064.pkg
v3.317 = sony_dtv0FA50A09A0A9_00004100_0CF50066.pkg

Als je versie omzet in hex krijg je dit: 

3155 = 0xC53
3179 = 0xC6B
3317 = 0xCF5

Oftewel, bestandnaam is: sony_dtv0FA50A09A0A9_00004100_0xxx00yy.pkg

Stel je zou het 3179 bestand hernoemen naar: sony_dtv0FA50A09A0A9_00004100_0CF60066.pkg dan is deze 1 hoger dan de 3.317 update en wordt ie misschien wel geaccepteerd?

Compleet op eigen risico om dit te proberen natuurlijk en ik durf het zelf niet aan, maar wie weet?!

profile.country.NL.title
Soullancer
Lid

Half uur van me leven verspilt na resetten van alle instellingen.

Probleem komt doodleuk terug. 

Kortom 1 maand geen tv meer kijken nu??

profile.country.NL.title
romeije59
Lid

naar al deze reacties te hebben gelezen slaan wij deze Update voorlopig over  ,

Het werkt nu NOG steeds goed, geen echte problemen gehad deze week. Enja we blijven voorzichtig posetief ..

profile.country.NL.title
carelfrans
Lid

KAN EEN IEDER AANRADEN DE LAATSTE UPDATE MAAR EVEN NIET TE INSTALLEREN; GROTE PROBLEMEN

Pedda1972
Ontdekker

Het probleem wat jullie nu allemaal hebben:

Niet kunnen zappen, zwart beeld, vastlopen etc heb ik al een paar maanden.

Ik heb de CI+ module eruit gehaald en sindsdien nergens meer last van (alleen natuurlijk een beperkter zenderaanbod)

De reactie die ik via ziggo kreeg is sluit uw gewone ontvanger maar weer aan maar daarvoor koop ik geen tv die een module heeft. Het enige wat ik nog wil proberen is een module van Smits aangezien ik nu al 2 verschillende Quantis modules heb geprobeerd alleen als die ook niet werkt heb ik een ontvanger en 3 modules.... Toch gek dat zo'n module zoveel effect kan hebben op de werking van de TV?!

ik denk ook dat ik deze update oversla voordat ik helemaal niets meer kan

Ik koop iig nooit meer iets van Sony