Deel jouw ervaring!
Dit topic dient als informatiepunt en discussie platform voor alle vragen en oplossingen omtrent Sony Android TV.
Edit: Fix voor het "freeze" issue is hieronder te downloaden (03-11-2015)
4K TV Firmware update download: KLIK
Full HD TV Firmware update download: KLIK
Sony werkt continu aan verbeteringen en updates voor Android TV. Nieuwe apps worden dagelijks toegevoegd en er wordt regelmatig verbeteringen toegebracht aan het gebruiksgemak.
In dit topic kun je aangeven wat je zelf tegenkomt met het dagelijks gebruik van je Android TV.
De feedback hier kan direct door Sony gebruikt worden om ondersteuning te bieden in de vorm van een oplossing. Tips & tricks en waar mogelijk kan de feedback zelfs bijdragen aan toekomstige firmware updates.
Voor algemene vragen over Android TV is er een support site ingericht. Veel vragen over gebruik en informatie over hoe bijvoorbeeld firmware updates geïnstalleerd kunnen worden, worden hier uitgelegd. Deze site is hier te benaderen.
Een uitgebreide lijst met veelgestelde vragen zijn hier te vinden.
Mocht je vraag hier niet beantwoord worden, dan is dit Android TV topic een mogelijkheid om je vraag, probleem of tip met Android TV gebruikers te delen.
Eerste Tips & tricks:
Aangekondigde updates:
| Feature | Geplande Update |
| Hbbtv ondersteuning | Zomer 2015 |
| Internet Browser/ Opera browser | Zomer 2015 |
| HDD opname | Zomer 2015 |
Ik zal wel naief zijn, maar ik ga er maar vanuit dat sony morgen de oude versie weer (als update) online zal zetten.
IK heb geprobeerd de oude zelf weer te installeren, maar dat is helaas net gelukt.
Mocht Sony mij schadevergoeding willen geven voor alle frustratie van de afgelopen maanden, dan kunnen ze me benaderen 
Ik moet zeggen dat ik het inderdaad opmerkelijk en eigenlijk best schandalig vind dat Sony iets op deze manier uitbrengt... Iets waarmee een vd basis taken van deze televisie onmogelijk wordt gemaakt, alsof amper tot niet getest is (terwijl al bekend is dat de CI+ module al voor heel wat problemen zorgt en heeft gezorgd).
Mag hopen dat ze dit met grote spoed zullen fixen, al is het al alleen maar door het terugzetten van de vorige update.
weer een update van niks,hdd recording werkt alleen bij digitaal,dus niet mijn tv
Ook hier tot nog toe geen problemen 65X8505C.
Gelukkig geen Ziggo maar CAI Way met CI+ module.
We wachten het verder gespannen af, weet dat ik niet te vroeg moet juichen.
Het enige wat ik nog wil proberen is een module van Smits aangezien ik nu al 2 verschillende Quantis modules heb geprobeerd alleen als die ook niet werkt heb ik een ontvanger en 3 modules...
Ik heb een KDL-43W805C i.c.m. een Smit 1.3 module en dat werkt ook niet. Dus bespaar je de moeite. (oud Ziggo)
Wat misschien nog een handige tip is:
Als je bij digitale setup voor "UPC" kiest kan je gek genoeg ook de standaard commerciële zenders bekijken zonder module. Bij de keuze "Overige" zijn dit alleen de publieke zenders.
Werkt HDD Rec ook met een USB Stick of alleen met een harddisk. Zo'n stick heb ik nog wel, een lege externe HDD niet.
DEZE LAATSTE UPDATE VAN 17-2-16 HEEFT MIJN TV VERNIELD!!!!
Ik kan niet meer tv kijken, loopt meteen vast bij het wisselen van zender.
meerdere malen al gereset, ook fabrieksinstellingen hersteld.
Ik heb een @smit module en Ziggo.
SONY waar zijn jullie mee bezig???
Een zeer ontevreden klant...
Als je bij digitale setup voor "UPC" kiest kan je gek genoeg ook de standaard commerciële zenders bekijken zonder module. Bij de keuze "Overige" zijn dit alleen de publieke zenders.
En als je de module eruit laat? Bij mij werkte dat kan je iig weer zappen!
Ik denk dat ik dat gedaan heb want kan best veel zenders bekijken zonder module!?
Hier de laatste update geïnstalleerd . Het geluid via arc HDMI werkt niet meer. De koppeling wordt herkend maar geluid loopt enkel via subwoofer. Hoe kan ik dit oplossen Sony? Ik ben al een reset aan het uitvoeren, via andere HDMI aansluitingen heb ik geen geluid ala ik hem daarop aansluit
Reset heeft niet geholpen. Erg jammer dit! Hoop dat er een oplossing onderweg is!