annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony Alpha 5100 platliggend beeld staat rechtop

profile.country.NL.title
invader117
Lid

Sony Alpha 5100 platliggend beeld staat rechtop

Als ik mijn geheugenkaart waar de foto's opstaan die ik gemaakt heb met de Sony Alpha 5100 sdan zie ik op de pc dat sommige platliggende beelden recht opstaan zie voorbeeld op deze link iemand enig idee hoe ik dat omdraaien kan uit zetten zodat mijn toestel steeds platliggend opneemt want ik zit nu steeds met werk om die foto te gaan omdraaien.

11 ANTWOORDEN 11
profile.country.NL.title
invader117
Lid

Ik geef het op morgen kijken voor een ander toestel waar ik de instellingen kan zetten dat het toestel exact liggende  beelden moet opnemen in plaats van deze camera te gebruiken die steeds iets omdraaid zonder dat ik het goed vind dacht dat Sony een goed merk was maar blijkbaar niet dus. Mijn 5000 heeftd at nooit gedaan dan denk je dat de 5100 beter is maar niet dus. Denk da

profile.country.NL.title
invader117
Lid

Ik geef het op morgen kijken voor een ander toestel waar ik de instellingen kan zetten dat het toestel exact liggende  beelden moet opnemen in plaats van deze camera te gebruiken die steeds iets omdraaid zonder dat ik het goed vind dacht dat Sony een goed merk was maar blijkbaar niet dus. Mijn 5000 heeft dat nooit gedaan dan denk je dat de 5100 beter is maar niet dus. Denk dat ik terug deze keer ga gaan voor een Canon in de hoop dat daar wel een instelling op staat dat deze liggende beelden moet opnemen. In plaats van automatisch. Niet veel plezier van dit toestel gehad heb er 400 euro aan betaald in de zomer omdat mijn 5000 stuk gegaan was en ik dringend een ander toestel moest hebben ben het nu een maand exact aan het gebruiken en zonder er iets aan te doen krijg ik ineens rechtstaande foto's.