annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony Alpha A7III Systeemcamera Body (Alleen in Engels)

profile.country.BE.title
Dalaerts
Nieuw

Sony Alpha A7III Systeemcamera Body (Alleen in Engels)

Dag allen.

 

Ik ga waarschijnlijk de overstap maken van Canon 6D Body naar Sony A7iii body.

Mijn Canon lenzen ga ik blijven behouden. Ik heb goede reviews gelezen over de 5de generatie adapters.

 

Echter bij mijn zoektoch naar een A7iii body kom ik vaak tegen (Sony Alpha A7III Systeemcamera Body (Alleen in Engels)

Wil dit zeggen dat de camera intern (menus) enkel in het engels zijn of gaat dit over de handleiding?

Iemand ervaring mee.

 

Bedankt!

Daniel

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

@Dalaerts 

 

Welkom!

 

Zelf heb ik er geen ervaring mee (de A7iii body), maar indien in het menu geen NL kan worden geselecteerd betreft het (meestal ) een "grijze" import, dus eentje die niet via Sony EU op de markt gekomen is.

 

Wellicht handig om deze pagina eens te bezoeken;

https://www.sony.nl/electronics/support/e-mount-body-ilce-7-series/ilce-7m3

 

En bij overstap zou ik me zeker eens goed laten voorlichten bij een fotozaak waar ze de A7iii hebben liggen.

(wel een goede keus overigens 😉)

Succes met zoeken!

grt, Sigi

 

mijn foto's op; 500px en
profile.country.NL.title
Instaphoto
Expert

Zoals Sigi al aanhaalt gaat het waarschijnlijk om grijze import.

 

Grijze imports vallen niet onder het reparatiebeleid van Sony voor de EER en Zwitserland. Serviceondersteuning valt derhalve niet onder de fabrieksgarantie van Sony*. Dit betekent ook dat er geen garantiedekking is bij een reparatiecentrum in de EER of Zwitserland als een product bij aankomst helemaal niet werkt.   

 

Je ziet bijvoorbeeld wel eens mooie aanbiedingen op webshops die in Azie gevestigd zijn. Op eerste gezicht lijken die winkels uit NL/EU, maar kijk je naar vestiging locatie etc. Dan zitten ze bijvoorbeeld in Hong Kong ... Er zijn genoeg mensen die positieve ervaringen hebben met grijze import. De uitdaging begint pas op moment dat je aanspraak wilt maken op service/garantie. Als je die hebt is deze vaak 1 jaar. En niet zoals in NL 2 jaar. En je zult product moeten versturen naar land van herkomst voor garantie. Bijvoorbeeld Hong Kong. 

 

 

 

------------------------------------------------------------
Your camera is just a tool: You are the secret sauce! 😉 Mijn plekje op het Web