annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

sony a68 SLT VS a77ll SLT

profile.country.NL.title
Onno_l
Lid

sony a68 SLT VS a77ll SLT

Hallo,

ik ben nieuw hier, ben sinds een jaar erg geinteresseerd in fotografie.
8 jaar terug een sony alpha 200 gekocht, heel veel gebruikt alleen in de auto stand...Tot vorig jaar zomer een fotograaf als buurman op de camping te hebben gehad waar ik veel van geleerd heb, heb ik er mij het afgelopen jaar zwaar in verdiept en ontzettend veel geleerd heb en leer nog steeds !

ik probeer voornamelijk in de M stand te fotograferen om te oefenen, lees ontzettend veel forums en informatie.
Nu was ik van plan om allerlei uitbreidingen aan te schaffen zoals een afstandsbediening, batterijgrip enz enz...alleen merk ik op dat mijn systeem wat verouderd is en vind het eigenlijk zonde, zou liever eerst een goede body willen.

Ik heb mijn oog laten vallen op de sony A68SLT welke ik ook vastberaden was om aan te schaffen, maar toch schuin kijkend naar de A77 ll SLT. Ik ben bang dat ik net niet de opties en instellingen heb op de A68 dan op de ( duurdere) A77 ll waar ik dan spijt van krijg.

ik vind een groot pluspunt van de a77 ll : de iso lager dan 100 instelbaar, de 2 instelwielen en de focusknop aan de voorzijde.

Ik ben bang dat ik een miskoop heb dat hij te moeilijk is voor me ik ben niet echt een gevorderde...maar mijn a200 ken ik door en door en zal het zeker gaan leren bij de a77 ll.
Ik vind het heel erg lastig; de ene is nieuw maar is het misschien net niet, de ander is al wel een 2014 model. Ik weet dat het mijn eigen keuze word,zou spijt krijg als ik de nieuwe neem en dat ik later liever de uitgebreide ( pro ) a77 ll had willen hebben.


Ik hoop dat ik hier op het forum wat meer duidelijkheid kan krijgen, wat meer info en gebruikerservaring. Ik weet dat ik vragen krijg over waarover ik hem ga gebruiken, en dat het je gevoel is waarom je je keuze moet maken maar ga toch de vraag stellen

ik hoop op reacties, alvast bedankt!

mvg Onno

36 ANTWOORDEN 36
profile.country.NL.title
Onno_l
Lid

juist, zodoende ben ik ook voor de a77ii gegaan, en heb er enorm veel plezier van! 

gesaene
Ontdekker

Veel plezier ermee!
profile.country.NL.title
Onno_l
Lid

thnx, heb hem inmiddels al 1 en half jaar hoor :grin: 

 

 

groetjes,

gesaene
Ontdekker

Beste,
dat is wel erg vreemd. Ik heb mijn toestel ook ongeveer anderhalf jaar.
De resultaten kun je bekijken op
www.beelden.jimdo.com
Groetjes
Geert
profile.country.NL.title
Onno_l
Lid

Dag Geert...

 

 

wat is er precies vreemd aan dan?

gesaene
Ontdekker

Ik ontving je bericht alsof je het pas had verstuurd.
profile.country.NL.title
Onno_l
Lid

Ow zo haha, 

 

nee klopt, ik kreeg een melding dat er in mijn topic antwoorden waren gegeven, alleen deze post van mij is van vorig jaar april :grin: 

 

haha

 

dankje 😉 

 

gr