annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony A7 of Sony A6300

Albertino9
Nieuw

Sony A7 of Sony A6300

Goedemiddag,

 

Ik zit er aan te denken om een nieuwe camera aan te schaffen. Ik bezit op dit moment een Canon 600D met Tamron 17-50 2.8 lens.

 

Mijn fotografie bestaat uit voornamelijk tijdens het vissen langs de waterkant, natuurfotografie, landschap, manvisfoto en foto's op vakantie. Dus foto's tijdens de donkere uren zijn ook een must.

 

Filmen kan als ik zo zie met beide camera's, maar is niet de hoogste pre. Gewicht van beide camera's scheelt niet enorm. Dus dat maakt mij niet zoveel uit.

 

Welke camera geniet de voorkeur. De fullframe a7 of de 6300? Beide hebben volgens mij geen interne beeldstabilisatie? Maar zal dit enorm belangrijk zíjn?

 

Alvast bedankt!

1 ANTWOORD 1
profile.country.NL.title
BryanR1996
Community Team

Geodemorgen Albertino9,

 

De A7 maakt betere foto´s dan de A6300 door de grotere sensor. De sensor is gevoeliger, waardoor je betere foto´s kan maken in donkere ruimtes. De A6300 is echter beter in het filmen en en heeft een krachtigere body, waardoor de foto´s sneller worden opgeslagen dan de A7. 

 

Ben je opzoek naar een camera die degelijke foto´s schiet en prachtig kan filmen: dan is de A6300 voor jouw de beste keus. Ben je toch niet bereidt om te filmen en wil je prachtige momenten vastleggen, dan is de Sony A7 de beste keus voor jou.

 

Ik hoop dat ik je hiermee genoeg informatie heb gegeven voor je keuze. Laat het me weten als je nog vragen hebt.

 

Mvg Bryan