annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

PlayMemoires Camera Apps

OPGELOST
profile.country.BE.title
Jacre.
Ontdekker

PlayMemoires Camera Apps

Waarom kan ik deze apps niet downloaden? Het systeem stopt telkens bij de betaling van de gevraagde app. Heb een rekening maar hier kan ik het land niet aanpassen. Dit staat op Nederland en zou België moeten zijn. 

15 ANTWOORDEN 15
profile.country.NL.title
klaash
Lid

Hallo Sigi,

Bedankt voor je moeite.

Ik kom een stap verder. Vermoedelijk moet ik als laatste op het knopje rechtsonder klikken om de aankoop te doen. Ik kan klikken wat ik wil maar er gebeurd niets. Geen foutmelding, niets.

Groeten,

Klaas.Schermafbeelding 2020-09-24 214838.png

profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

@klaash 

 

Hmmm, dat is wel raar....maar ik zou het verder zoeken in een instelling op je PC? 

En wat gebeurt er als je de aankoop via het camera menu probeert te doen? 

 

grt, Sigi

 

mijn foto's op; 500px en
profile.country.NL.title
klaash
Lid

Hallo Sigi,

Dat heb ik allemaal al uitgeprobeerd.

Via de camera geeft hetzelfde resultaat.

Gebruik standaard firefox maar dan krijg je de melding dat de website alleen werkt met chrome en internet explorer. Bij Chrome dus bovengenoemd resultaat. Internet explorer heb ik niet is vervangen door Edge. Edge geeft hetzelfde resultaat.

Ik denk dat de website al een tijdje niet meer bijgehouden wordt daar ze nog naar internet explorer verwijzen.

Heb inmiddels wat reacties van de support afdeling van Playstation maar heb de indruk dat ze er niet uitkomen en niet weten waar het probleem te zoeken.
Groeten,
Klaas

profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

@klaash 

 

ben bang dat je v.w.b. het bijhouden van e.e.a. gelijk hebt...je zou het nog met Safari kunnen proberen😉

 

grt, Sigi

 

mijn foto's op; 500px en
profile.country.NL.title
klaash
Lid

@Sigiphoto 

Beschik niet over een apple. Ben inmiddels een paar mailwisselingen verder. Merk dat de servicedesk medewerkers een strak proces afwerken en daar niet van af kunnen wijken. Ze vroegen om een schermafdruk van de foutmelding. Antwoordde dat ik geen foutmelding krijg (dat er simpelweg niets gebeurd). Dit antwoord was kennelijk niet goed. Kreeg bericht dat ik het afgesproken bestand moest uploaden. Nu ik een schermafdruk met de onzichtbare foutmelding heb ingestuurd is mijn case in de volgende processtap beland. We wachten weer af.
Groeten,
Klaas

profile.country.NL.title
klaash
Lid

Probleem is opgelost door Sony Playstation.

Heb de app eindelijk kunnen kopen en installeren. Het gebruik zal ongetwijfeld ook lukken.

Ben nu weer tevreden.