annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

PlayMemoires Camera Apps

OPGELOST
profile.country.BE.title
Jacre.
Ontdekker

PlayMemoires Camera Apps

Waarom kan ik deze apps niet downloaden? Het systeem stopt telkens bij de betaling van de gevraagde app. Heb een rekening maar hier kan ik het land niet aanpassen. Dit staat op Nederland en zou België moeten zijn. 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
klaash
Lid

Probleem is opgelost door Sony Playstation.

Heb de app eindelijk kunnen kopen en installeren. Het gebruik zal ongetwijfeld ook lukken.

Ben nu weer tevreden.

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

15 ANTWOORDEN 15
profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Krijg je een boodschap?

Ook al geprobeerd met een andere browser?

 

Lukt het installeren of updaten van gratis apps wel?

_____________________________________________________
Sony Alpha Training
profile.country.BE.title
Jacre.
Ontdekker

Gratis lukt wel, is mijn betaalsysteem waar het Land (Nederland ipv Belgiê) verkeerd staat en ik krijg het niet gewijzigd. 

profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Probeer het eens te wijzigen in een andere browser :wink:

Misschien heb je dan wel geluk.

 

Het land wijzigen lukt bij mij alleszins wel...

_____________________________________________________
Sony Alpha Training
XVB2910
Nieuw

- Ik heb al begrepen dat Microft Edge niet ondersteund wordt; dus ik gebruik Internet Explorer 11.

- Downloaden van de free Playmemories Camera Apps gaat prima.

- Ik heb geprobeerd te betalen met PayPal en met een Mastercard. Wil de TimeLapse app kopen. Bij beide betaal methodes krijg ik een 'internal error'

- Bij mijn account staat er voor 'playstation network' een groen vinkje

 

Weet het niet meer. Weet ook niet wie ik hiervoor kan bellen of mailen.

profile.country.NL.title
klaash
Lid

Is er al een oplossing. Ik heb nu (4 jaar later) hetzelfde probleem.

Geprobeerd de time lapse app te kopen vanuit de camera en vanaf de laptop. Bij de laptop 3 browsers (Firefox, google chrome en Edge) geprobeerd. In alle gevallen werkt de knop "Bestellen en betalen" niet. Gratis apps lukken wel.

Heb de helpdesk van Sony electronics gebeld. Deze verwezen me door naar de helpdesk van playstation, die me weer terug stuurden naar Sony electronics. Bij de 2e keer SE bellen kreeg ik iemand die wat meer tijd aan mijn probleem besteedde. Helaas kwam hij niet met een oplossing. Sterker nog hij begreep niet wat mijn probleem is. Elke keer als ik het had over de playmemoriescameraapps website (waar je de apps moet downloaden) werd me verteld dat de playmemories app is vervangen door de imaging-edge app. Hoe ik ook probeerde uit te leggen dat ik het over een website had, hij bleef vertellen dat ik een andere app moet gebruiken. Overigens via de Imaging-edge app kom je ook op de playmamoriescameraapps website uit als je een app wilt installeren op je camera (een a7m2). Uiteindelijk gaf de servicedesk medewerker aan dat hij mijn probleem door zou spelen en dat ik terug gebeld zal worden. Dit is (nu 5 dagen later) nog niet gebeurd. Heb ook geen ticketnummer gekregen.

Wie weet de oplossing?

Met vriendelijke groet,

Klaas

profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

@klaash 

 

Betaling en downloaden van de camera apps gaat via SonyEntertainmentNetwork.

Je moet hiervoor een account hebben (en die kun je dan koppelen met je Sony.nl account, zodat je in vervolg dit maar 1 keer op hoeft te geven).

www.playmemoriescameraapps.com 

 

Ik heb in het verleden de apps via mijn camera aangekocht. Indien er nog een eerdere versie opstaat moet je deze eerst verwijderen.

[Hoe de applicatie vanaf ver. 1.00 updaten]
Eerst moet u ver. 1.00 uit de camera verwijderen, en dan de meest recente versie installeren.
U kunt haar verwijderen via MENU -> [Applicatie] -> [Applicatiebeheer] -> [Beheren en verwijderen] op de camera.

 

lees ook dit en dit even.

 

Succes! en als het niet lukt weer even hier melden, gaan we verder kijken.

groet Sigi

 

p.s. KlaasH uit DH?😉

mijn foto's op; 500px en
profile.country.NL.title
klaash
Lid

Hallo Sigi,

Ja, ik ben het. Mijn probleem is niet het installeren van de app. Zover kom ik niet eens. Het kopen van de app lukt niet. Inmiddels ben ik weer een paar keer heen en weer gestuurd tussen de helpdesken.

Zal even naar je linkjes kijken.

Groeten,

Klaas.

 

profile.country.NL.title
klaash
Lid

Nee, deze linkjes hebben niets met mijn probleem te doen.

Ik probeer een app op mijn camera te installeren. Gratis apps lukt prima. Hete lukt alleen niet om betaalde apps te kopen en dus lukken ook de vervolgstappen (installeren en gebruiken) niet.

profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

@klaash 

 

Ik ben ook even naar https://www.playmemoriescameraapps.com/portal/usbdetail.php?eid=IS9104-NPIA09014_00-000003 gegaan.

 

Na aanmelding met m'n Sony account kan ik volgens mij alle stappen doorlopen; zie bijgevoegde schermafbeeldingen.

(Natuurlijk niet de aankoop gedaan want deze app werkt niet met m'n series iii A7)

 

Kun jij laten zien in welke stap je vastloopt?

 

grt, Sigi

 

 

mijn foto's op; 500px en