annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

`oude flitsers`op Alpha DSLR

OPGELOST
profile.country.NL.title
Onno_l
Lid

`oude flitsers`op Alpha DSLR

Hallo ! 

 

 

Even een vraag over de flitsers, ik heb een `oudere`philips flitser....net zoals mijn eerdere vraag over `oude` objectieven van een ander merk.

 

Zijn er adapters voor dat soort dingen? of is dat absoluut geen optie mits het wèl te krijgen is?

alvast bedankt! 

 

gr, Onno

 

oja, betreft een sony a-mount aps-c

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Er bestaan adapters, maar ik zou dat gewoon vergeten... Als het flitst, flitst het enkel op volle kracht. Ik ken die flitser van jou toevallig niet. 

 

Wil je prijs-kwaliteit de beste flitser, kijk dan naar de nissin di700! En koop het in kit met de trigger ineens! 

_____________________________________________________
Sony Alpha Training

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Er bestaan adapters, maar ik zou dat gewoon vergeten... Als het flitst, flitst het enkel op volle kracht. Ik ken die flitser van jou toevallig niet. 

 

Wil je prijs-kwaliteit de beste flitser, kijk dan naar de nissin di700! En koop het in kit met de trigger ineens! 

_____________________________________________________
Sony Alpha Training
profile.country.NL.title
Onno_l
Lid

Oke, 

helemaal duidelijk! 

 

wederom dank voor je reactie!

 

mvg Onno

profile.country.NL.title
pieterlj
Lid

Het kan nog erger in sommige gevallen.

Sommige oude flitsers blijken meer spanning af te geven en in een enkel geval kan dat je camera vernielen.

 

 

Sony a6300,Sony 18-200/f3,5-6,3 Sony 35/1,8,Sony 30/3,5,Sony 50/1,8,Samyang 12/f2,Sigma 19/f2,8. Sony A77/Sony 16-50/f2,8/Tamron 70-300/4,5-5,6 vc usd, Sigma 70/f2,8, LA-AE3
profile.country.NL.title
Onno_l
Lid

wow........das niet best!

 

ik weet nu dat ik hem iig niet probeer :grin: