annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Onscherpe foto's

OPGELOST
profile.country.NL.title
roelwijnants-1943
Ontdekker

Onscherpe foto's

 Sinds kort heb ik heen scherpe foto's meer van de 10 foto's zijn er maar een paar scherp, het groene kader geeft aan dat ze scherp zijn maar in de praktijk blijkt dat niet te zijn ,

camera  instellingen naar fabrieksinstellingen niets helpt  diverse instellingen geprobeerd maar het blijft knudde Camera sony A77II   wie en wat moet ik doen .#radeloos

 

Tags (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
ESidriver
Lid

Hallo Roel,

 

heb je het probleem met al je lenzen of is het specifiek met een exemplaar? 

 

Omdat je A77II een SLT camera is kan je eens proberen je lenzen en AF te kalibreren. Je kan dan per lens de scherpstelafstand instellen. Ik heb op dit forum kort uitgelegd hoe dat in zijn werk gaat. 

 

Succes. 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony Community,

 

Mogelijk ligt het aan de snelheid van de SD-kaart.

 

Wat je ook kan doen is de A7II ter reparatie/onderzoek aanbieden.

 

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
roelwijnants-1943
Ontdekker

Sony Community

Mijn kaart is extreme pro 95Mb/sec ik formatteer om de zoveel x wissen dus denk niet dat het de kaart is. maar ik ga het testen op oudere reserve kaarten.
Aanbieden ter  rep/onderzoek kan gewoon via leverancier?
Bedankt voor de tip

Roel Wijnants

profile.country.NL.title
ESidriver
Lid

Hallo Roel,

 

heb je het probleem met al je lenzen of is het specifiek met een exemplaar? 

 

Omdat je A77II een SLT camera is kan je eens proberen je lenzen en AF te kalibreren. Je kan dan per lens de scherpstelafstand instellen. Ik heb op dit forum kort uitgelegd hoe dat in zijn werk gaat. 

 

Succes. 

profile.country.NL.title
roelwijnants-1943
Ontdekker

  ESidriver
 Bedankt voor  de reactie en het meedenken.
. inmiddels is de camera ter reparatie aangeboden en gerepareerd. vanaf 12-11-2017 is hij hopelijk weer beschikbaar.
 De problemen zaten in de camera en niet in de lens die ook meegestuurd was ter controle.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
voor het vervangen van het spiegelhuis en Zoomrubber - 1 x P.O.I vervangen - 1 x MB MIRROR BOX SUB UNIT vervangen - 1 x ZOOM RUBBER vervangen
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
 Roel