annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Na vier maanden nog steeds geen garantiebewijs A7RIII

profile.country.BE.title
FOTOGRAFIELAMP
Lid

Na vier maanden nog steeds geen garantiebewijs A7RIII

Bij het lanceren van de nieuwe Sony A7RIII werd aan de klant beloofd dat Sony de reguliere garantieperiode  zou verlengen tot 5 jaar (indien de aankoop binnen de gestelde termijn zou gebeuren). Ik maakte van deze actie gebruik om een nieuwe A7RIII aan te kopen binnen de gestelde termijn. Bij de aankoop van de camera was er GEEN garantiekaart toegevoegd. Na reeds DRIEMAAL de verkoper te hebben aangeschreven(vie e-mail) over het ontbreken van de garantiekaart , meldde de verkoper dat het probleem bij SONY ligt en dat Sony de bedoelde garantie nog altijd niet aan de verkopers ter beschikking had gesteld.

Vijf jaar beloofde garantie voor de A7RIII, maar  momenteel na meer da 4 maanden nog steeds geen garantiekaart in mijn bezit. Voor Sony is dit absoluut geen bewijs van "klantvriendelijk" bedrijf...

1 ANTWOORD 1
profile.country.NL.title
RoosSBNL
Community Team

Hi FOTOGRAFIELAMP, 

 

Mag ik je vragen bij welke retailer je dit hebt gekregen? Soms is het zo dat er te veel animo is en dat, door het grote success, de retailer de producten niet in hun warenhuis heeft liggen. Wij vragen dan nieuwe producten op, maar deze moeten soms van ver komen. Hopelijk hebben we snel weer voorraad en kunnen we dit aan jouw retailer uitleveren. 

 

Groet, 

 

Roos